Om du titter innom

Hvem er det som støvsuger da? Jeg vil også stå opp til ett rent og ryddig hus :p
Mannen som støvsugde. Lillemann har spist skive :p Og 4 åringen som spilte blokkfløyte ;) Nå er de på byen, og lillemann sover :) Tidenes roligste lørdag eever :D

Sendt fra min Samsung
 
Og der måtte jeg inn å se igjen gitt :)
 
Måtte inn igjen jeg og:p Tror gutten min har vondt noe sted...Han har hylgrått i en halvtime nå før han skulle legge seg, noe han aldri gjør...Sovnet omsider, nå hører jeg han ligger og hikster i søvne i babycallen..:( Ellers er det en rooolig lørdag her og. Har planer om å dra ut og få tak i voks så jeg kan ta brynene mine, de er seriøst større og lengre enn mannen sine snart!
 
Er i full gang med pizza... :)
2 åringen hjelper til, og han SKAL ha pølser på...:rolleyes: Så blir ikke akkurat spennende mat idag...
 
herregud som det går unna i denne tråden altså! :) Flinke er vi - til å skrive innlegg ;)
 
Vi kjører e6!

På vei hjem fra svigers:)
 
Og jeg måtte sjekke IGJEN!:p
Tenk om jeg gikk glipp av noe da...
 
Hehe, redd for å gå glipp av noe jeg og:p Nå må eg snart hive meg rundt og ta kveldsstellet her...:)
 
Hei igjen!:p
Nå skal snart alle barn i seng, så da blir jeg mer aktiv...:)
 
Hei alle sammen :) da er vi hjemme igjen, prøver å få snuppa til å sove.. Men det funker ikke som planlagt :p
 
Snart reiser min kjære på nattevakt. Da er jeg skikkelig på plass igjen ;)
 
Back
Topp