Om du titter innom

Nå er jeg endelig pålogget pc, og 2 av 4 er i seng...;)
Minsten ligger i badekaret med pappa`n, og datteren til mannen sitter med sin pc ved siden av meg!:p
 
Sitter og nyter at lillegutt sover og snart skal frøkna også i seng. Prøver å finne en god film å se i kveld med gubben ;)
 
Jeg er sliten i dag.

Nå er det pizza og film:D
 
Hatt en nydelig dag med lang trilletur med mamma og ungene i deilig vær. Ungene sover, spist middag og ligger på sofaen og håper jeg snart orker å begynne på snopet som frister, men jeg er så meeett!
 
Tror jeg må gå i dusjen jeg! Har brukt hårspray og det klør....
 
Nå måtte jeg inn jeg også! :) Ikke tid til å skravle, selv om jeg gjerne skulle gjort det :D

Sendt fra min Samsung
 
Hva er det som gjør det da? Du får knaske smertestillende hele Dagen :)
Er nokk et hull som er litt for stort.. Hadde ikke vært med tannlegen på 4 år, men jeg var sist mandag å borra et hull å skal ta det andre nå på mandag!!! :eek:
Så nå skal jeg bli flinkere å gå hvert år. :)
 
Er nokk et hull som er litt for stort.. Hadde ikke vært med tannlegen på 4 år, men jeg var sist mandag å borra et hull å skal ta det andre nå på mandag!!! :eek:
Så nå skal jeg bli flinkere å gå hvert år. :)


Jeg bør også til tannlegen, men har så tannlegeskrekk at jeg tørr ikke. Har ikke noe plager i tennene heller. Bank i bordet:)
 
Jeg bør også til tannlegen, men har så tannlegeskrekk at jeg tørr ikke. Har ikke noe plager i tennene heller. Bank i bordet:)
Jeg har også veldig tannlegeskrekk, holder på å svime av når jeg er der.. men er desverre noe helt nødvendig og veldig viktig..
Er veldig stolt over meg selv som ikke har avbestilt timen min. ;) Og kommer til å bli enda stoltere etter jeg er ferdig. :p
 
Jeg har også veldig tannlegeskrekk, holder på å svime av når jeg er der.. men er desverre noe helt nødvendig og veldig viktig..
Er veldig stolt over meg selv som ikke har avbestilt timen min. ;) Og kommer til å bli enda stoltere etter jeg er ferdig. :p

Jeg skal manne meg opp til å gå i løpet av året. Men jeg klarer ikke følge datteren min dit en gang. Var som om noen slo meg i magen da jeg las brevet om at ho var innkalt til tannlegen. Må bli mannen som følger henne.
 
Jeg skal manne meg opp til å gå i løpet av året. Men jeg klarer ikke følge datteren min dit en gang. Var som om noen slo meg i magen da jeg las brevet om at ho var innkalt til tannlegen. Må bli mannen som følger henne.
Da er du nokk hakket værre enn meg. ;) Jeg hadde ingen problem med å følge sønnen min, men pappaen var med i tilfelle jeg skulle svime av. :p hehe..

Du må bare manne deg opp og bestille deg en time. :) Til lenger en venter til værre kan det bli, og dyrere ikke minst..
 
Da er du nokk hakket værre enn meg. ;) Jeg hadde ingen problem med å følge sønnen min, men pappaen var med i tilfelle jeg skulle svime av. :p hehe..

Du må bare manne deg opp og bestille deg en time. :) Til lenger en venter til værre kan det bli, og dyrere ikke minst..

Det er et av måla mine dette året:) Jeg skal gå dit:)
 
Må til tannlegen jeg også da alle visdomstennene er blitt ødelagt i svangerskapet. Men det er så dyrt så må vente litt. Må trekke de 3 jeg har igjen og husker hvor mye det blødde når jeg trakk den første :eek:
 
Nå måtte jeg også snike litt her:) har tannlegeskrekk her også, har ikke vært på 4 år nå.. Huff, vil ikke tenke på det en gang:p
 
Back
Topp