Om du titter innom

God morgen!:D
Startet dagen med 13502 innlegg.. Det betyr at jeg hadde 110 igår..:p
Blir mindre aktiv idag pga alle barna.. Kommer sterkere tilbake i kveld!;)
Ja blir ikke så lett med aktivitet på dagtid i helgene.. Men vi får ta det igjen til kvelden :)
 
Vært mye aktivitet etter at jeg slokna i går kveld :) Nå sover lillegutt første dupp allerede, 1, 5 time tidligere enn normalt:confused: Lover dette godt for videre soving og natta tro ?:oops:
 
Hva er løsningen for barn som krangler? Noen som har gode råd? Holder på å bli sprøøøøø! Er de 2 som er 11mnd mellom... bare knuffing og krangel mellom dem.. Og sånn har det vært leeenge!!!
 
Hva er løsningen for barn som krangler? Noen som har gode råd? Holder på å bli sprøøøøø! Er de 2 som er 11mnd mellom... bare knuffing og krangel mellom dem.. Og sånn har det vært leeenge!!!
Er 23 mnd mellom meg og lillesøster og vi krangla til jeg flytta hjemmefra ;) Vi ble sendt på rommet og fikk beskjed om å komme ut når vi var blitt snille igjen, men det var jo på han igjen noen timer senere :p
 
Er 23 mnd mellom meg og lillesøster og vi krangla til jeg flytta hjemmefra ;) Vi ble sendt på rommet og fikk beskjed om å komme ut når vi var blitt snille igjen, men det var jo på han igjen noen timer senere :p
Når er dem gammel nok til å flytte hjemmefra da?? :p
 
Hva er løsningen for barn som krangler? Noen som har gode råd? Holder på å bli sprøøøøø! Er de 2 som er 11mnd mellom... bare knuffing og krangel mellom dem.. Og sånn har det vært leeenge!!!

Propper i ørene? :p
 
Hehe, jeg var 16 ;) Kanskje du kan ha de på legd som de kalte det i gamledager? Sende de rundt på gårdene i rundgang :p
Jeg var og 16 ;) bare drit at eldste snuppa har sagt at hun skal sove inne med meg til hun blir 20 da :p
Skulle vært sånne gammeldagse ordninger nå og! ;)
 
Hva er løsningen for barn som krangler? Noen som har gode råd? Holder på å bli sprøøøøø! Er de 2 som er 11mnd mellom... bare knuffing og krangel mellom dem.. Og sånn har det vært leeenge!!!
Dersom du finner en mirakel kur mot krangel, let me know!:p
Er rimelig desperat selv...:confused:
 
ja er vell bare ett under at jeg og min søster ikke drepte hverandre når vi var små :p

Min søster har tre barn og de to eldste er det 18 måneder mellom. De krangler hele dagen og hun sier det er en slags hevnaksjon etter at hun og jeg kranglet :p Hihi.
 
Shit, denne tråden var laaang! :) Så effektive dere er! Her ligger jeg fortsatt å drar meg i senga, til lyden av støvsugeren og blokkfløytespilling :p Hehe...

Sendt fra min Samsung
 
Back
Topp