God natt!Nei nå sier jeg god natt jenter. Blir det oppdateringer underveis på hvordan vi ligger an i forhold til de andre gruppene?
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Håper oppdatering kommer...liker litt spenning!
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Nå har vi jo ikke peiling på hvordan vi ligger ann...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt!Nei nå sier jeg god natt jenter. Blir det oppdateringer underveis på hvordan vi ligger an i forhold til de andre gruppene?
ja håper på en oppdatering midt i krigenGod natt!
Håper oppdatering kommer...liker litt spenning!
Nå har vi jo ikke peiling på hvordan vi ligger ann...
Skulle legge meg,men ble sittende å se jeg ogSitter å ser på noe rare greier på Senkveld nå. Thomas og Harals i kjole og rare hatter![]()
Har vært 169 som har sett da. Men bare 80 svar :O skjærpings ;-) hehe... måtte bare ;-)
Jeg ogJa det får jeg håpe:/
Whaaat?!?? Det er for dårligHar vært 169 som har sett da. Men bare 80 svar :O skjærpings ;-) hehe... måtte bare ;-)
Jeg har iallefall svart hver gangHar vært 169 som har sett da. Men bare 80 svar :O skjærpings ;-) hehe... måtte bare ;-)
Forstår jeg godt, er jo like mye hans ansvarJeg ogHan er flink og hjelpsom til det meste. Men når det gjelder de små får jeg noen ganger lyst til og slå'n med stekepanna
![]()
Huff, ikke gjør det da, kan ikke risikere sånn søl nå midt i en konkurranseJeg ogHan er flink og hjelpsom til det meste. Men når det gjelder de små får jeg noen ganger lyst til og slå'n med stekepanna
![]()
Haha, nei, får drøye'n til etter konkurransen!Huff, ikke gjør det da, kan ikke risikere sånn søl nå midt i en konkurranse![]()
Huff, ikke gjør det da, kan ikke risikere sånn søl nå midt i en konkurranse![]()
Ja, det er nok det besteHaha, nei, får drøye'n til etter konkurransen!![]()
Hehe.. Godt vi er flerJa har mann først sprukket,så kan man like gjerne dra den fullt utSånn er jeg vertfall
![]()