Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeppsi, er ung til sinns!Er det hele poenget liksom?? Hihi
Hihi. Flink til å følge med i tiden du da![]()
ny dag og nye muligheter i morga heldigvisVar det som var planen, men den gikk fint skeis..![]()
Fjas og vas tenker jeg, akkurat slik det skal være på juni12Haha, skal bli spennende å se hvordan denne tråden utarter seg![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har set noen videoer som har blitt lagt ut på Facebook,og dem er jo kule daDa ble det en ny tittHarlem Shake er litt kult, syns jeg, og jeg er 30
![]()
Da ble det en ny tittHarlem Shake er litt kult, syns jeg, og jeg er 30
![]()
Ikke når man har min samboer desverreHuff høres slitsomt ut:/ kan dere bytte på det at du også får slappet av?
Syns bare det er fengende også er det noe alle kan være med på uten å kunne danseJeg skjønner det bare ikke jeg, og jeg blir 30 i april![]()
Vet mange av kollegaene mine vil lage en harlem Shake video.... Har ikke skjønt hva dette er jeg da![]()
Jada, derfor fikk jeg ekstra mye is i dag..ny dag og nye muligheter i morga heldigvis![]()
Skjønner ikke jeg heller. Måtte jo se videoene som MaryLou la ut. Synes bare det ser teit ut jeg daJeg skjønner det bare ikke jeg, og jeg blir 30 i april
Vet mange av kollegaene mine vil lage en harlem Shake video.... Har ikke skjønt hva dette er jeg da![]()
Ja har mann først sprukket,så kan man like gjerne dra den fullt utJada, derfor fikk jeg ekstra mye is i dag..![]()
Skjønner ikke jeg heller. Måtte jo se videoene som MaryLou la ut. Synes bare det ser teit ut jeg da
Hvorfor må de kle seg ut liksom?![]()
Trodde jeg hadde masse humor jeg, men tydeligvis ikke på detteSkjønte ikke det jeg heller.. Kanskje jeg mangler litt humorHihi
Ja det får jeg håpe:/Ikke når man har min samboer desverreKanskje han lar meg sove bittelitt i morgen tidlig siden det er helg
![]()
Det har vell ikke blitt sagt noe om! God nattNei nå sier jeg god natt jenter. Blir det oppdateringer underveis på hvordan vi ligger an i forhold til de andre gruppene?
God nattNei nå sier jeg god natt jenter. Blir det oppdateringer underveis på hvordan vi ligger an i forhold til de andre gruppene?