Om du titter innom

Men når du har mange kveldsvakter kan du vel ha de hjemme? Så blir det tid likevel?:) haha ja, var liksom det, sto opp 12 begynte på jobb 2-3:p haha

Har de hjemme en del, og når jeg har fri i ukedagene er de som regel hjemme. Særlig når mannen og jeg har fri samtidig. Da drar vi ofte på badeland, eller finner på andre ting sammen med de.

Har de hjemme en del, og når jeg har fri i ukedagene er de som regel hjemme. Særlig når mannen og jeg har fri samtidig. Da drar vi ofte på badeland, eller finner på andre ting sammen med de.
Så koslig å kunne gjøre det:) her jobber mannen 7 - 15.00 hver dag! Så er sjelden/aldri vi har fri i ukene samtidig!

Så koslig å kunne gjøre det:) her jobber mannen 7 - 15.00 hver dag! Så er sjelden/aldri vi har fri i ukene samtidig!

Er et lite puslespill til tider og få alt til å gå opp, men turnusjobbing fungerer for oss. Eldstemann gikk i flexibarnehage i to år, men nå har de kutta ut det hos oss. Da kunne vi levere da vi skulle på jobb og hente da vi var ferdig på jobb på kveldstid.

Er et lite puslespill til tider og få alt til å gå opp, men turnusjobbing fungerer for oss. Eldstemann gikk i flexibarnehage i to år, men nå har de kutta ut det hos oss. Da kunne vi levere da vi skulle på jobb og hente da vi var ferdig på jobb på kveldstid.
Ja, kan tenke meg det er vansklig om det skal gå opp for begge! Ååh visste ikke det hadde eksistert føexibhg:o når stengte den?

Ja, kan tenke meg det er vansklig om det skal gå opp for begge! Ååh visste ikke det hadde eksistert føexibhg:eek: når stengte den?

Flexibhg er noe som er utbredt rundt gardermoen og lillestrøm området. Vår blir kutta ut nå til høsten pga lite pågang de siste to årene. Men de har ikke vært så gode til å reklamere for det heller, men det kan godt hende den kunne starte opp igjen hvis det var nok påmeldte. Vi betalte 250 kr mer i mnd, og da fikk ungene middag og alt de trengte.

Back
Topp