Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jepp. blæææ. Men nå skal snuppa ha lunsj. Så da skravles vijeppOg nå måtte du inn en tur til
![]()
Hihijepp. blæææ. Men nå skal snuppa ha lunsj. Så da skravles vi![]()
æsj da...noe som plager ham?Tilbake fra turmen lillegutt sov lite og er grinete
![]()
Hæ?? Nå har jeg jo nettopp lagt minsten og er KLAR!!!HihiVåken knert her og,og lunchtid
![]()
Tror det er at det ble litt lite søvn bare:/æsj da...noe som plager ham?![]()
Kan du ikke si at han må sove mere da?Tror det er at det ble litt lite søvn bare:/
Har sagt til han, men han hører ikke etter. UlydigKan du ikke si at han må sove mere da?![]()
Uff...da har du en jobb å gjøre!! oppdra ungen!!Har sagt til han, men han hører ikke etter. Ulydig![]()

Takk for det. Nå er lunsjen inntatt og om ikke lenge blir vel det dupp nr to. Nå koser snuppa seg på gulvet. Så jeg får springe litt at og frem tenker jegHihiVåken knert her og,og lunchtid
![]()
Jeg vet! Han er rett og slett for bortskjemt!Uff...da har du en jobb å gjøre!! oppdra ungen!!![]()
HeheJeg vet! Han er rett og slett for bortskjemt!![]()
Her ligger vi på gulvet begge to. Knerten er så opptatt med alt annet,han enser meg ikke en gangTakk for det. Nå er lunsjen inntatt og om ikke lenge blir vel det dupp nr to. Nå koser snuppa seg på gulvet. Så jeg får springe litt at og frem tenker jeg![]()
hehe, i blant er det ganske greitHer ligger vi på gulvet begge to. Knerten er så opptatt med alt annet,han enser meg ikke en gang![]()
veldig greithehe, i blant er det ganske greit![]()
Skulle ønske han her ikke enset meg også nåHer ligger vi på gulvet begge to. Knerten er så opptatt med alt annet,han enser meg ikke en gang![]()