jeppDa er det action![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeppDa er det action![]()
Men når du har mange kveldsvakter kan du vel ha de hjemme? Så blir det tid likevel?haha ja, var liksom det, sto opp 12 begynte på jobb 2-3
haha
Hiji, skal prøvejeppmå hjelpe meg så jeg ikke glemmer kaken min
![]()
Alltid gøy med shoppingTittitt :-D i dag blir det shopping av kontor klær!
Så koslig å kunne gjøre detHar de hjemme en del, og når jeg har fri i ukedagene er de som regel hjemme. Særlig når mannen og jeg har fri samtidig. Da drar vi ofte på badeland, eller finner på andre ting sammen med de.
Så koslig å kunne gjøre dether jobber mannen 7 - 15.00 hver dag! Så er sjelden/aldri vi har fri i ukene samtidig!
Ja, kan tenke meg det er vansklig om det skal gå opp for begge! Ååh visste ikke det hadde eksistert føexibhgEr et lite puslespill til tider og få alt til å gå opp, men turnusjobbing fungerer for oss. Eldstemann gikk i flexibarnehage i to år, men nå har de kutta ut det hos oss. Da kunne vi levere da vi skulle på jobb og hente da vi var ferdig på jobb på kveldstid.
ja så detHiji, skal prøvedu har foresten en jobb å gjøre om du skal ta meg igjen
![]()
Hihi, nei det er santja så detkrigen er ikke slutt enda
![]()
Og bilder etterpå regner jeg med...Tittitt :-D i dag blir det shopping av kontor klær!
ja vi er jo en teem,er vi ikke det da??Hihi, nei det er santjeg har travle dager foran meg også! Så je reiner med du jobber for meg om jeg får litt dårlig tid?
![]()
Joja vi er jo en teem,er vi ikke det da??![]()
Nai ;-) heheDet er nok neppe så populært nei.......![]()
vi må skrive som f.... om vi skal komme helt til topps daJohåper vi klarer oss helt til topps
![]()
Jeppvi må skrive som f.... om vi skal komme helt til topps da![]()
klart vi gjørJepptror vi greier det og om det fortsetter i samme tempo
![]()
Husker du kaken?klart vi gjør![]()
har satt meg på kjøkkenet nåHusker du kaken?![]()
Ja, kan tenke meg det er vansklig om det skal gå opp for begge! Ååh visste ikke det hadde eksistert føexibhgnår stengte den?
Hihi det er godthar satt meg på kjøkkenet nåSå full kontroll! Tror jeg
![]()