Det skjønner jegImponert over hva du fanger opp altså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jegImponert over hva du fanger opp altså![]()
du kan late som om det er pepsi max daHehe...ellers takk, det har jeg selv![]()
phu er bra noen skjønner detDet skjønner jeg godt![]()
I dag har vi også pratet om gale tanterJa, godt å få det unna![]()
Aha.. Samme gamle altsåbortsett fra hundeørene, de har vi ikke snakket om før?
Ja, det er deiligmest etterpå ;-) fint å jogge ute, her smelter det nok ikke før i mai
![]()
Hehe...nei, de er ganske ferske!!Ja, godt å få det unna
Aha.. Samme gamle altsåbortsett fra hundeørene, de har vi ikke snakket om før?

Haha.. Det har vi faktisk snakket om før ;-) ruller du opp eller ned?Vi snakker om hvor fint jeg ruller hundeørene mine inni bhen om morgenen![]()
*lukker øynene og later som*du kan late som om det er pepsi max da![]()

Jeg har kjempe mange av deI dag har vi også pratet om gale tanter![]()
yeayyy endelig*lukker øynene og later som*
Jaaa, du frister meg!!![]()
Du skulle invistert i jogge pigger til skoene dine, så får du jogget på vinter ogsåHehe... Ja, det er best etterpåJeg liker å jogge, men blir nok ikke isfritt på en stund her heller
![]()
opp om morgenen,og ned om kveldenHaha.. Det har vi faktisk snakket om før ;-) ruller du opp eller ned?
Du og? Her snakker vi ordentlig gale altsåJeg har kjempe mange av de![]()
Fornuftigopp om morgenen,og ned om kvelden![]()
Du skulle invistert i jogge pigger til skoene dine, så får du jogget på vinter også![]()
Ja, på en fantastisk hærlig måteDu og? Her snakker vi ordentlig gale altså![]()
Sånn er mammaen min også.. Så jeg skjønner deg godtEr dessverre for mørkeredd for detEr redd elgen eller grevlingen kommer å tar meg
![]()
Sånn er mammaen min også.. Så jeg skjønner deg godtdu får glede deg til sommeren ;-)
Ja, det er jo en fobi, så det er ikke noe værre enn å være redd edderkopper ;-)Godt jeg ikke er alene! Kan ikke være ute alene da det er mørkt! Fantasien løper løpsk dessverreJa, får vente og glede meg til sommeren
![]()