Haha.. Litt sur på naboen eller driver hun med vodooDet er suppe med hår. Hun klippet av seg håret og la i suppen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha.. Litt sur på naboen eller driver hun med vodooDet er suppe med hår. Hun klippet av seg håret og la i suppen![]()
Neida, hu er bare galHaha.. Litt sur på naboen eller driver hun med vodoo![]()
Titteititter bare en liten tur innom jeg![]()
Veldig morsom du!!Haha.. Hun høres morsom ut![]()
God natt, søta!Nå er det natta på meg jenter! Snakkes i morgen![]()
nå må du gå å legge deg!!! Du skal tidelig opp på jobb i morga vet duVeldig morsom du!!![]()
Hehe...da er det bare å skygge banenHaha, da veit jeg hvem det er om jeg møter hu på motorveien![]()
god nattTitter innom for å si natts![]()
Tittit!!titter bare en liten tur innom jeg![]()
Kanskje jeg liker rare folkVeldig morsom du!!![]()
Natta! Sov søttTitter innom for å si natts![]()
God natt ♥Titter innom for å si natts![]()
NattaTitter innom for å si natts![]()
Neida, begynner ikke før kl 11nå må du gå å legge deg!!! Du skal tidelig opp på jobb i morga vet du![]()
Min tante sier titt og stadig veldig upassende ord uten å være klar over det selv. Vi satt en hel gjeng i stuen, også banket det på døren og en mannlig venn av familien kom på besøk, så utbrøt tante næmmen e det du Edvald som kommer med sånn en kjæmpe pikk...
Vi kan finne på å si å pikke på døra, men i den sammenhengen ble det bare helt feil![]()
der tisset jeg litt tror jeg ja men da så!! Null stessNeida, begynner ikke før kl 11![]()
HahahahMin tante sier titt og stadig veldig upassende ord uten å være klar over det selv. Vi satt en hel gjeng i stuen, også banket det på døren og en mannlig venn av familien kom på besøk, så utbrøt tante næmmen e det du Edvald som kommer med sånn en kjæmpe pikk...
Vi kan finne på å si å pikke på døra, men i den sammenhengen ble det bare helt feil![]()
AhNeida, begynner ikke før kl 11![]()