ja er det..Mummitrollet generelt er egentlig skummel barnetv![]()
husker lillebroren min var livredd hufsen han og. Og hver gang noen sa hufsa til han,holdt han for øynene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja er det..Mummitrollet generelt er egentlig skummel barnetv![]()
Haha...Hverken mer eller mindre!Nisser, gale tanter, muffins og hufsa![]()

Glemte å ta bilde av den deilige kalde colaen også daDet tror jeg på!*sikle, sikle*
Ja, får da være grenserAhahaha... Ikke jeg heller egentlig! Får være måte på! En gang i måneden holder![]()
Skjønner han godtja er det..
husker lillebroren min var livredd hufsen han og. Og hver gang noen sa hufsa til han,holdt han for øynene![]()
Det vanligeHaha...Hverken mer eller mindre!![]()
Hihi...cola frister meg ikkeGlemte å ta bilde av den deilige kalde colaen også damen men
Ja, får da være grenser![]()
Hei på degTitter innomhåper jeg rekker å skravle før dere legger dere !
![]()
haha...vi driver ikke med veldedighet liksomHan prøvde til og med å legge inn søknad om å øke det til 2 ganger i måneden en gang! Jeg bare lo og avslo søknaden blankt![]()
Skulle tatt bilde av dolce gustoen min da med kaffe kapsler ved siden av?Hihi...cola frister meg ikkeLiker ikke
![]()
er ikke trøtt enda vertfallTitter innomhåper jeg rekker å skravle før dere legger dere !
![]()
Titter innomhåper jeg rekker å skravle før dere legger dere !
![]()
Haha, det skjønner jeg. Han her vet nok at det ikke er noen vits i å søke engangHan prøvde til og med å legge inn søknad om å øke det til 2 ganger i måneden en gang! Jeg bare lo og avslo søknaden blankt![]()
jeg ogSkjønner han godt![]()
er ikke trøtt enda vertfallSå blir en stund til
![]()
Gooder ikke trøtt enda vertfallSå blir en stund til
![]()
Tror du må ta bilde av pepsi maxSkulle tatt bilde av dolce gustoen min da med kaffe kapsler ved siden av?![]()
Hei skjølHei på deg![]()