Du er nok en attraksjon[emoji1][emoji28] Husker jeg var i Egypt med min blondine-venninne for mange år siden....trafikken stoppet nesten opp[emoji23]
Det er bedre ved turist steder for å si det sånn [emoji23][emoji23] men bruker hijab her nede da så vanligvis tror de jeg er araber og bryr deg ikke [emoji6]
Det var ekstra ille utenfor turiststrøkene ja[emoji28] vet ikke hvor mange kameler jeg ble tilbudt for henne[emoji23]
Hei Er det mange som fortsatt er aktive her inne? Har sett noen av oss inne på generelt iallefall. jeg byttet Nick for å være mer anonym i starten, men jeg var ganske aktiv her inne før.
Jeg var veldig aktiv før! Men har ikke vært innom på evigheter før jeg i går plutselig fikk det for meg å titte innom
Moro at du husker meg da Jeg vet jo ikke hvem du er ettersom du har annet nick nå, men uansett moro at det fortsatt titter noen innom her
Jeg brukte først nicket Lissuz og ettehvert Litchi. Har vært borte fra forumet i mange år, tilbake hit nå nylig
Så koselig! Gratulerer så mye Håper du får et fint svangerskap og tenker den eldste kommer til å trives med storesøsken-opogaven!
Takk er litt tidlig enda, vi har ikke delt nyheten enda med henne. Men hun blir nok veldig gla, hun har mast lenge