Eh ja, tok en bit av det klipte håret også [emoji54]
Hihi, det er jo litt koselig og litt sært??[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eh ja, tok en bit av det klipte håret også [emoji54]
Sært ihvertfall [emoji13] men de er ikke så vant til lysere hår her virker det somHihi, det er jo litt koselig og litt sært??[emoji28]
Sært ihvertfall [emoji13] men de er ikke så vant til lysere hår her virker det som
Det er bedre ved turist steder for å si det sånn [emoji23][emoji23] men bruker hijab her nede da så vanligvis tror de jeg er araber og bryr deg ikke [emoji6]Du er nok en attraksjon[emoji1][emoji28]
Husker jeg var i Egypt med min blondine-venninne for mange år siden....trafikken stoppet nesten opp[emoji23]
Det er bedre ved turist steder for å si det sånn [emoji23][emoji23] men bruker hijab her nede da så vanligvis tror de jeg er araber og bryr deg ikke [emoji6]
Hei og takk for sist
Hei Er det mange som fortsatt er aktive her inne? Har sett noen av oss inne på generelt iallefall. jeg byttet Nick for å være mer anonym i starten, men jeg var ganske aktiv her inne før.
Jeg husker deg godt jeg hadde et annet nick førJeg var veldig aktiv før! Men har ikke vært innom på evigheter før jeg i går plutselig fikk det for meg å titte innom
Jeg husker deg godt jeg hadde et annet nick før
Jeg brukte først nicket Lissuz og ettehvert Litchi.Moro at du husker meg da Jeg vet jo ikke hvem du er ettersom du har annet nick nå, men uansett moro at det fortsatt titter noen innom her
Jeg brukte først nicket Lissuz og ettehvert Litchi.
Har vært borte fra forumet i mange år, tilbake hit nå nylig
Ja, er enda tidlig da, vi har termin i september men veldig spent og gleder oss.Da vet jeg hvem du er med en gang Så koselig! Er du gravid igjen eller?
Ja, er enda tidlig da, vi har termin i september men veldig spent og gleder oss.
Takk er litt tidlig enda, vi har ikke delt nyheten enda med henne. Men hun blir nok veldig gla, hun har mast lengeSå koselig! Gratulerer så mye Håper du får et fint svangerskap og tenker den eldste kommer til å trives med storesøsken-opogaven!