Var det [emoji4] de er flinke til å finne på ting til barna her [emoji4]Hørtes jo kjempe gøy ut![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det [emoji4] de er flinke til å finne på ting til barna her [emoji4]Hørtes jo kjempe gøy ut![emoji1]
Var det [emoji4] de er flinke til å finne på ting til barna her [emoji4]
Tja mannen jobber for det meste uansett så syns jeg er flink til å følge med hva som skjer her ja og ta med ungene alene [emoji13] A pleier å møte venninner uansett daOg dere er flinke til å ta med barna på ting[emoji1]
Tja mannen jobber for det meste uansett så syns jeg er flink til å følge med hva som skjer her ja og ta med ungene alene [emoji13] A pleier å møte venninner uansett da
Prøver ihvertfall [emoji4] takkIkke bare bare å være alene med to små raketter[emoji12] du er kjempe flink!
Kos dere så mye dere kan idag dag [emoji7]God fredag[emoji1]
Siste dag på Mallorca.....[emoji20]
Kos dere så mye dere kan idag dag [emoji7]
Jaja var vel litt godt å komme hjem?Det gjorde vi[emoji1]
Nå er det frokost før bussen går kl 09..
Gutta vil ikke hjem[emoji23]
Jaja var vel litt godt å komme hjem?
Du får bli med oss [emoji23]Alltid godt å komme hjem[emoji1]
Men vil til syden igjen!![emoji23]
God søndag snuppa [emoji4]God søndag alle sammen[emoji1]
Du får bli med oss [emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23] neida det skal du få slippe [emoji6]God plan[emoji23] jeg kan være barnepike!!
[emoji23][emoji23][emoji23] neida det skal du få slippe [emoji6]
Sikker på det? [emoji13]Buhu, men jeg vil!![emoji23]
Sikker på det? [emoji13]
Tja de tre til sammen skjønner jeg er kaos ja [emoji6]Haha[emoji23] tror dine to blir som en lek i forhold til kaosgutta her[emoji23]