Om du titter innom

Hihi, det er jo litt koselig og litt sært??[emoji28]
Sært ihvertfall [emoji13] men de er ikke så vant til lysere hår her virker det som
 
Sært ihvertfall [emoji13] men de er ikke så vant til lysere hår her virker det som

Du er nok en attraksjon[emoji1][emoji28]
Husker jeg var i Egypt med min blondine-venninne for mange år siden....trafikken stoppet nesten opp[emoji23]
 
Du er nok en attraksjon[emoji1][emoji28]
Husker jeg var i Egypt med min blondine-venninne for mange år siden....trafikken stoppet nesten opp[emoji23]
Det er bedre ved turist steder for å si det sånn [emoji23][emoji23] men bruker hijab her nede da så vanligvis tror de jeg er araber og bryr deg ikke [emoji6]
 
Det er bedre ved turist steder for å si det sånn [emoji23][emoji23] men bruker hijab her nede da så vanligvis tror de jeg er araber og bryr deg ikke [emoji6]

Det var ekstra ille utenfor turiststrøkene ja[emoji28] vet ikke hvor mange kameler jeg ble tilbudt for henne[emoji23]
 
Hei :) Er det mange som fortsatt er aktive her inne? Har sett noen av oss inne på generelt iallefall. jeg byttet Nick for å være mer anonym i starten, men jeg var ganske aktiv her inne før.
 
Hei :) Er det mange som fortsatt er aktive her inne? Har sett noen av oss inne på generelt iallefall. jeg byttet Nick for å være mer anonym i starten, men jeg var ganske aktiv her inne før.

Jeg var veldig aktiv før! Men har ikke vært innom på evigheter før jeg i går plutselig fikk det for meg å titte innom
 
Moro at du husker meg da :) Jeg vet jo ikke hvem du er ettersom du har annet nick nå, men uansett moro at det fortsatt titter noen innom her :)
Jeg brukte først nicket Lissuz og ettehvert Litchi.
Har vært borte fra forumet i mange år, tilbake hit nå nylig :)
 
Ja, er enda tidlig da, vi har termin i september :) men veldig spent og gleder oss.

Så koselig! Gratulerer så mye :) Håper du får et fint svangerskap og tenker den eldste kommer til å trives med storesøsken-opogaven! :)
 
Så koselig! Gratulerer så mye :) Håper du får et fint svangerskap og tenker den eldste kommer til å trives med storesøsken-opogaven! :)
Takk :) er litt tidlig enda, vi har ikke delt nyheten enda med henne. Men hun blir nok veldig gla, hun har mast lenge :hilarious:
 
Back
Topp