S
SmulteTrulte
Guest
Sitter å gomler litt levergryte som ho mor har lagd
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var besøket av svigers over, så da går det an å ta det rolig Lillegutt sitter og koser seg med bær og frukt, og gråtass på tv. Jeg skal prøve å bli ferdig med et strikkeprosjekt
Jeg driver å avslutter et par yogasokker nå. Har andre ting som jeg har begynt på som frister mer, men de sokkene har jeg lyst til å begynne å brukeHva strikker du?
Aha, stiligJeg driver å avslutter et par yogasokker nå. Har andre ting som jeg har begynt på som frister mer, men de sokkene har jeg lyst til å begynne å bruke
Håper du har hatt en fantastisk uke da om ikke annetKommet trygt hjem fra en deilig ferieuke på Kypros! Mn har fått symfyseløsning, så nå blir det ikke mer jobbing framover på meg
Åh, ikke spørr Jeg sliter sånn med noen av oppgavene, så jeg føler jeg aldri kommer til å bli ferdigDet er andre gangen jeg tar i strikketøy siden vi fikk kattunge, og det går særdeles dårlig. Blir en stund til jeg får gjort ferdig strikketing nå ser jeg...
Hvordan gikk det med oppgaven? Er du ferdig med den?
Gjeeeee deg ..Sitter på altanen i strålende sol og spiser kroneis liten pause fra eksamenslesinga. Pyton med fint vær når man helst burde lese, lese og atter lese