Om du titter innom denne tråden

Sitter å gomler litt levergryte som ho mor har lagd ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi har besøk av svigerforeldrene mine nå. Får litt hjelp ut i hagen mens jeg sitter og drikker kaffe :p
 
Spiser jordbær og vannmelon , har egentlig veldig lyst på noe drit .. Meeeen, får heller være litt sunn ..

Så kjem samboer traskandes ned fra loftstuen og spør så fint , vil du ha is kjære ?? NEI , eg spiser frukt , ser du ikkje det ..? Egentlig har eg lyst å si JAAA , gjerne 3 :p haha .. E så gale ..

Jaja , får lese videre på sykdomslære og prøve å konsentrere meg om det eg skal :p
 
Spiser jordbær og vannmelon , har egentlig veldig lyst på noe drit .. Meeeen, får heller være litt sunn ..

Så kjem samboer traskandes ned fra loftstuen og spør så fint , vil du ha is kjære ?? NEI , eg spiser frukt , ser du ikkje det ..? Egentlig har eg lyst å si JAAA , gjerne 3 :p haha .. E så gale ..

Jaja , får lese videre på sykdomslære og prøve å konsentrere meg om det eg skal :p
 
Ok. Nå ligger jeg flatt ut på sofaen og prøver å samle krefter før junior skal komme hjem. Ikke pga han, men fordi da kommer mine svigerforeldre. De krever faktisk ganske mye, så det er greit å prøve å bygge opp litt energi.
 
Har satt på Den Fordømte Nordlendingen og spiser pistasj-is :D Har fått helt dilla på is nå :p

Sent from my GT-I9100
 
Nå er jeg snaaart ferdig med siste innsendingsoppgaven før eksamen og det er så godt! :D Sola skinner ute og jeg har spist krone-is. Livet er godt :p
 
Da var besøket av svigers over, så da går det an å ta det rolig :) Lillegutt sitter og koser seg med bær og frukt, og gråtass på tv. Jeg skal prøve å bli ferdig med et strikkeprosjekt :)
 
Da var besøket av svigers over, så da går det an å ta det rolig :) Lillegutt sitter og koser seg med bær og frukt, og gråtass på tv. Jeg skal prøve å bli ferdig med et strikkeprosjekt :)

Hva strikker du? :)
 
Hva strikker du? :)
Jeg driver å avslutter et par yogasokker nå. Har andre ting som jeg har begynt på som frister mer, men de sokkene har jeg lyst til å begynne å bruke :)
 
Det er andre gangen jeg tar i strikketøy siden vi fikk kattunge, og det går særdeles dårlig. Blir en stund til jeg får gjort ferdig strikketing nå ser jeg...
Hvordan gikk det med oppgaven? Er du ferdig med den?
 
Kommet trygt hjem fra en deilig ferieuke på Kypros! Mn har fått symfyseløsning, så nå blir det ikke mer jobbing framover på meg :(
 
Kommet trygt hjem fra en deilig ferieuke på Kypros! Mn har fått symfyseløsning, så nå blir det ikke mer jobbing framover på meg :(
Håper du har hatt en fantastisk uke da om ikke annet :)
 
Det er andre gangen jeg tar i strikketøy siden vi fikk kattunge, og det går særdeles dårlig. Blir en stund til jeg får gjort ferdig strikketing nå ser jeg...
Hvordan gikk det med oppgaven? Er du ferdig med den?
Åh, ikke spørr :p Jeg sliter sånn med noen av oppgavene, så jeg føler jeg aldri kommer til å bli ferdig :p
 
Yess :) godt med ferie uansett :) litt avveksling fra de daglige rutinene gjorde susen :)
 
Sitter på altanen i strålende sol og spiser kroneis:) liten pause fra eksamenslesinga. Pyton med fint vær når man helst burde lese, lese og atter lese :(
 
Sitter på altanen i strålende sol og spiser kroneis:) liten pause fra eksamenslesinga. Pyton med fint vær når man helst burde lese, lese og atter lese :(
Gjeeeee deg .. :p

Ligger strak på sofaen med varmeflaske på rygg/bekken og leser på sykdomslære , eksamen på tirsdag .. :s
Og no MÅÅÅ eg jo bere hente meg en is :p
 
Back
Topp