Om du titter innom denne tråden

Nettopp trykket nedpå en snadderloff med kjøttdeig. Nå kan bekkenet endelig hvile etter at jeg har brukt dagen til å rydde andre etasje og revet ut gulvteppet på soverommet til lillegutt.
 
:) Koselig å lese hva andre som er omtrent like langt på vei driver med. Selv har jeg inntatt sofaen og er klar for en tv-kveld!
 
Jeg har endelig klart å finne frem til en side på nettet hvor jeg kan se " the secret life of the american teenager" kommet mange nye episoder:) andre som ser på den serien?
 
Jeg har endelig dumpa ned i sofaen. Har brukt kvelden på ridekurs med vesla og deretter såing av en drøss med grønnsaksfrø. Skal se en episode av Borgia før sengetid :)
 
Kunne sove leeenge i dag om jeg ville! Men åpner øynene kvart på 8 å det eneste jeg klarer å tenke på er frokost! :p Det skal bli tøft å gå ned de ekstra kiloene etter svangerskapet ja! :)
 
100 dager til termin :-D riktignok blir jeg satt igang 2 uker før men er godt å ha kommet såpass langt :)
 
God morgen..! Her er det kaffekos og frokost på tapetet.. :D
 
Jeg har endelig klart å finne frem til en side på nettet hvor jeg kan se " the secret life of the american teenager" kommet mange nye episoder:) andre som ser på den serien?

Jeg gjør :p ser den på netflix. Litt usikker på hvor langt jeg har kommet da men :p
 
her er det dekkbytte som står på agendaen i dag :D deilig med våååårr!!!!
 
Har en syk gutt i hus i dag. Oppkast og feber stakkar :( skal snart til legevakten for å sjekke han siden han har vært dårlig i magen en stund nå også.
 
Har en syk gutt i hus i dag. Oppkast og feber stakkar :( skal snart til legevakten for å sjekke han siden han har vært dårlig i magen en stund nå også.
Huff stakkar. Har å en syk liten gutt her men ikke oppkast.. Feber og nedsatt mat lyst. Nå går det i saftis... Drikker ikke særlig heller så..
 
Sofaen er erobret! Foreløpig sitter jeg, for legger jeg meg ned, så kommer jeg til å sovne! Prøver å være flink, så skriver litt dagbok...problemet er at øynene nesten glir igjen hele tiden ;)
 
Huff stakkar. Har å en syk liten gutt her men ikke oppkast.. Feber og nedsatt mat lyst. Nå går det i saftis... Drikker ikke særlig heller så..

Huff da, stakkar din gutt også. Er ikke lett å være små og i dårlig form :( her har det gått stort sett i kjeks og saft/vann i dag. Ikke veldig mye, men bedre enn ingenting. Får håpe de snart er i form igjen :)
 
Back
Topp