Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig, våren er herlig Skulle vært ute i sola jeg også, men må bli ferdig med den siste innsendingsoppgaven før jeg skal ha eksamen om 14 dager :-/Sitter og nyter sola på verandaen. Elsker våren, det gir alltid en positiv "pust"
Å, kjedelig når det er fint vær, men så spennende da. Hva handler oppgaven om? Vi får håpe det blir en del finværet også etter at du har gjort fra deg eksamenEnig, våren er herlig Skulle vært ute i sola jeg også, men må bli ferdig med den siste innsendingsoppgaven før jeg skal ha eksamen om 14 dager :-/
Å, kjedelig når det er fint vær, men så spennende da. Hva handler oppgaven om? Vi får håpe det blir en del finværet også etter at du har gjort fra deg eksamen
Det er en oppgave innen økonomistyring, så det er utarbeidelse av diverse budsjetter. Var spennende i starten, nå er jeg bare lei
Syns du er flink som har klart å jobbe 100% til nå. Jeg har 80%stilling men jobber fort mer enn de egentlige 6 timene jeg skal være på jobb. Og nå går det utover de andre barna samt kjæresten Orker nesten ikke annet enn sove når jeg kommer hjem...Jeg har vært dårlig på jobben idag
Jobber 100%, men skal fra imorgen skal jeg til legen å sykemelde meg noen prosenter.
Jeg kjønner deg godt for jeg opplever det samme. Jeg føler at jeg presser mye på meg mer enn det jeg egentlig kan noe som gjorde at eg svimte på jobben idagSyns du er flink som har klart å jobbe 100% til nå. Jeg har 80%stilling men jobber fort mer enn de egentlige 6 timene jeg skal være på jobb. Og nå går det utover de andre barna samt kjæresten Orker nesten ikke annet enn sove når jeg kommer hjem...
Ja, det er litt moro. Men akkurat nå vil jeg bare bli ferdig Det skal bli veldig godt å bli ferdig, så det ser jeg veldig fram tilÅ, det er jo akkurat slike ting jeg synes er moro å drive med! Så bra. Du får tenke på hvor godt det er når du er ferdig
I dag har jeg begynt å strikke et teppe til snuppa i magen ingen reser på strikking,men må jo prøve meg
Så koseligInnom å titter litt rundt siden jeg er helt ny her inne