Om du titter innom denne tråden

I dag har jeg begynt å strikke et teppe til snuppa i magen :) ingen reser på strikking,men må jo prøve meg :)
 
Jeg får ikke sove!!! Har vært våken 1 time og 30 min nå. Holder på å bli gal, finner ikke en stilling som er god å ligge i. Akkurat nå føles det lenge til august kommer... Nå prøver jeg på nytt, etter andre tur på toalettet ;)
 
Sitter og nyter sola på verandaen. Elsker våren, det gir alltid en positiv "pust" :)
 
Sitter og nyter sola på verandaen. Elsker våren, det gir alltid en positiv "pust" :)
Enig, våren er herlig :) Skulle vært ute i sola jeg også, men må bli ferdig med den siste innsendingsoppgaven før jeg skal ha eksamen om 14 dager :-/
 
Enig, våren er herlig :) Skulle vært ute i sola jeg også, men må bli ferdig med den siste innsendingsoppgaven før jeg skal ha eksamen om 14 dager :-/
Å, kjedelig når det er fint vær, men så spennende da. Hva handler oppgaven om? Vi får håpe det blir en del finværet også etter at du har gjort fra deg eksamen :)
 
Akkurat kommet hjem fra jobb. Nydelig vær ute, vårstemning! :D La oss håpe det varer! :) Nå blir det 1 times powernap før lille turbo kommer hjem fra bhg :D
 
Det er ikke dumt med en batterioppladning før turboen er på plass ;) Nå er jeg på tur inn på bekkentrening, frister ikke mye å inn i det været her men...
 
Jeg har vært dårlig på jobben idag :(
Jobber 100%, men skal fra imorgen skal jeg til legen å sykemelde meg noen prosenter.
 
Å, kjedelig når det er fint vær, men så spennende da. Hva handler oppgaven om? Vi får håpe det blir en del finværet også etter at du har gjort fra deg eksamen :)

Det er en oppgave innen økonomistyring, så det er utarbeidelse av diverse budsjetter. Var spennende i starten, nå er jeg bare lei :p
 
Det er en oppgave innen økonomistyring, så det er utarbeidelse av diverse budsjetter. Var spennende i starten, nå er jeg bare lei :p

Å, det er jo akkurat slike ting jeg synes er moro å drive med! Så bra. Du får tenke på hvor godt det er når du er ferdig :)
 
Jeg har vært dårlig på jobben idag :(
Jobber 100%, men skal fra imorgen skal jeg til legen å sykemelde meg noen prosenter.
Syns du er flink som har klart å jobbe 100% til nå. Jeg har 80%stilling men jobber fort mer enn de egentlige 6 timene jeg skal være på jobb. Og nå går det utover de andre barna samt kjæresten :( Orker nesten ikke annet enn sove når jeg kommer hjem...
 
Syns du er flink som har klart å jobbe 100% til nå. Jeg har 80%stilling men jobber fort mer enn de egentlige 6 timene jeg skal være på jobb. Og nå går det utover de andre barna samt kjæresten :( Orker nesten ikke annet enn sove når jeg kommer hjem...
Jeg kjønner deg godt for jeg opplever det samme. Jeg føler at jeg presser mye på meg mer enn det jeg egentlig kan noe som gjorde at eg svimte på jobben idag :(
 
Å, det er jo akkurat slike ting jeg synes er moro å drive med! Så bra. Du får tenke på hvor godt det er når du er ferdig :)
Ja, det er litt moro. Men akkurat nå vil jeg bare bli ferdig :p Det skal bli veldig godt å bli ferdig, så det ser jeg veldig fram til :D
 
I dag har jeg begynt å strikke et teppe til snuppa i magen :) ingen reser på strikking,men må jo prøve meg :)

Det er bra :)
Jeg har blitt hekta på mariusmønsteret, så holder på med teppe nr to av den sorten :)
 
Så flinke dere er! Det er så koselig med hjemmestrikka ting! Må komme meg i gang med et teppe jeg også... Klarer bare ikke å bestemme meg for hvilket. Lager du vognteppe størrelse i Mariusmønster?
 
Nå er første besøket unnagjort for i dag. Det er planleggingsdager i bhg rundt her i området, så vi har vært hos et vennepar som også har barn. Det var veldig koselig, samt at de skal inn til planlagt KS på mandag, så det er siste gangen vi ser de som et trekløver. Neste gang er de et familiemedlem rikere :)
Om en time skal storebror opp til mormor og beste, og jeg og mannen min skal ha alenekveld med god mat og film. Gleder meg til kjærestetid <3
Er det noen som har noe. Gode filmtips ( det må ikke være for skummelt, eller blodig ;))
 
Back
Topp