Om du titter innom denne tråden

Miniinis

Elsker forumet
Må du skrive noe om du ikke er den siste som har kommentert :)

Tok ideen fra April-forumet ;)

Hva skal vi skrive da? :)
Jeg har nyss kommet hjem og sitter nå å slapper av å kjenner masse bevegelse i magen :)

Bare innom og sier 'hei' til dere før jeg reiser på bekkentrening :) Det skal bli godt å få rørt seg litt, så håper jeg at kvelden kan tilbringes i liggende modus ;)

Begynte å se Game of Thrones i går..og er herved hekta :p

Hørte nettopp på hjertelyden til lille med doppleren min. Litt rolig i dag der inne i forhold til i går så måtte bare ;-) godt å få en bekreftelse.

Jeg venter på at min kjære skal komme fra jobb, slik at vi kan bygge ut plattingen vår. Etter flere dager med storm og regn er det endelig fint vær å det passer utålmodige meg godt:)

Jeg har drevet med litt nettshopping etter skolen :) fantastisk morro og handle til den lille - heldig er han :)
Klarte ikke å motstå når jeg fikk tilbud fra ellos i posten varer for 1200 kr - betalte 600 :D fått inn en del nytt stilig til gutt med ugler på ;)
Ellers handlet jeg smokker på navnesmokken.no og smikker på lillemille.dk - så altså svidd av litt cash ;)
Nå skal jeg ta meg en liten hvil *gjesp*

Jeg ser ned på buksa mi som er full av mel! Baker foccacia.. Mmmmm! Gleder meg til middag ;)

Fikk endelig bh som jeg bestilte på ebay for et par uker siden :D den var knallgod :D

Ja som sagt helt rått.. Litt grusom men samtidig bra;)

I kveld er det generalforsamling i borettslaget. Hvem legger det til kvelden før en fri/helligdag??>:( Typisk. Har egentlig ikke overskudd til det i dag men mannen er på teltur med jentungen og minsten på overnatting hos mormor og morfar. Så får spise og slappe litt av nå før herrligheten begynner;)

Skal straks lage risgrøt til kvelds til meg og gutten! :)

Back
Topp