ORIGINAL: slisabeth
ORIGINAL: Bare Kari
Jeg kommer fra bygd selv, og hater det. Inntrykket jeg har fått er at de som gjerne ALDRI flytter derfra er gjerne også lite orientert om "verden utenfor". De "henger etter" og det samme skjer gjerne hver eneste helg. Interessene er som regel mekking/styling av bil, råning og festing. Trance og techno er det store![8|] Kult å få dårlige karakterer, helst på grensen til stryk, og dersom du ikke ligger rundt, røyker og drikker når du begynner på ungdomsskolen er du en taper.
Jeg flytter ALDRI tilbake.
Kanskje du er fra ei litt pussig bygd? Jeg kjenner til noen av de typene du beskiver, men det er jo fåtallet? Alle mine venner som ikke har bodd andre steder enn i bygda er like kultiverte og opplyste som de jeg kjenner fra byen. Såvidt jeg vet hadde vi ingen konkurranse om å drikke mest og tidligst heller, og ikke var det stas med dårlige karakterer.
Er ikke bare min bygd jeg har erfaring med når det kommer til "opplysthet", men her handler det nok mye om at jeg har mistrivdes veldig i bygdemiljøet. Alle er nok ikke sånt, men dette var det som fikk meg til virkelig å hate det stedet, da blir det nok litt ekstra åpenbart for meg.