ORIGINAL: ~*~CogJ~*~
Syns ikke det er så store forskjellige idag som det var for 15 år siden! [:)]
Da gikk jeg og søster med mobil (vi fra byn) og jentene fra bygden lekte med dukker.. De var eldre enn oss..
Eneste som henger igjen nå, er vel at de tar hviledager mer seriøst enn vi gjør her i byn.. helligdag er helligdag (her har mange butikker åpen på helligdag) Og at butikkene stenger klokken 17 og klokken 15 om lørdagen.. [:)]
Tjash.. Jeg bor på bygda, og her stenger butikkene kl 22 på hverdagene og 20 på lørdag. Takk og pris for at vi tar helligdagene mer seriøst enn i byene, sjeleglad for at vi slipper søndagsåpne butikker osv! (Bortsett fra søndagsåpent like før jul da, hehe)
Ellers må jeg si at jeg synes det er noen rare meninger og bygd og ikke, ute å går, hehe.. Selv om vi kan ha noen bygdedyr her, så kjenner vi ihvertfall naboen! Og vi "passer på" hverandre! Risikerer ikke at naboen ligger død i stua i tre år før noen begynner å lure liksom [:D]
Er sååå glad for at jeg bor på det stedet jeg gjør altså! Landlig med samtidig veldig sentralt synes jeg (En liten time inn til Tr.heim)