Olivander?

Rockemamma88

Flørter med forumet
Har alltid synes sånne «Chrisander», «Carosander»-type navn er litt glorete for min del, men nå har jeg fått en sønn og lurer litt på Olivander som fornavn nummer to. Det første navnet er kort og solid, type naturnavn.

Og vi er Potter-fan, så vi synes det klinger bra pluss at det er veldig oss. Men er det innafor å hete Olivander?
 
Jeg hadde ledd inni meg hver gang jeg hørte navnet. :sorry:
 
Rått ærlig? Det høres fryktelig konstruert og oppdiktet ut. Ikke noe jeg ville valgt.
 
Ville også heller valgt Oleander...
 
Det blir jo muligens et fantastisk langt navn?
Dratt ut av lufta:
Christian Olivander Nilsen Haugtorp.. ?

Max Olivander Måårhus ?

Har ikke noe imot olivander, jeg skjønner Harry potter-greia forsåvidt.
Vi snuste litt på Albus om vi fikk gutt, fordi mannen har en langt bak i slekta som het det.
 
Jeg synes ikke det var så fint, men helt klart et spesielt og unikt navn.
 
Jeg hadde nok ikke brukt det navnet nei :)
 
Syns ikke det var så galt navn jeg. Jeg hadde ikke valgt det selv, men det er ikke noe av det verste jeg har hørt, og hadde ikke reagert på det heller om jeg hadde møtt på dere. :)
 
Har alltid synes sånne «Chrisander», «Carosander»-type navn er litt glorete for min del, men nå har jeg fått en sønn og lurer litt på Olivander som fornavn nummer to. Det første navnet er kort og solid, type naturnavn.

Og vi er Potter-fan, så vi synes det klinger bra pluss at det er veldig oss. Men er det innafor å hete Olivander?

Jeg tenker bare på Harry Potter hvertfall :p
Synes Oliver er finere :)
 
Jeg synes det ikke er noe galt med Olivander, hadde ikke tenkt over det hvis jeg hadde sett det.
Men hadde nok satt det som et mellomnavn
 
Jeg syns navnet er fint, men litt for spesielt for at jeg kunne valgt det selv. Syns det passer best som mellomnavn/andre fornavn.
 
Ja! Det er superfint, og HP assosiasjonen gjør det enda flottere. Kjør på!
 
Back
Topp