Bestillt på nett?Puma , min vil også bare bruke joggebukser..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bestillt på nett?Puma , min vil også bare bruke joggebukser..
God morgenGod morgen
Ny uke i gang , oktober er nesten over
3 seinvakter denne uken siden jeg måtte forskyve en vakt fordi vi er en mindre på jobb, kjipt med 3 stk i grunn men godt det ikke er sånn hver uke.
Kengubarnet skalpå trening i ettermiddag, jeg blir med for å ta en titt i kiosken..
Ja på xxlBestillt på nett?
Lykke tilGod morgenja oktober er bare flydd vekk
Jeg sitter hos legen og venter på timen min
Hei på deg.Titter innomog håper det står bra til
Godt å høre. Hvor lenge gips ? Bare bra herHei på deg.
Gjøre det.
Lille U har det bedre, oppfører seg mer eller mindre normalt (som gir en hysterisk mor som er redd han vil falle)
Hva med dere
Skal inn igjen 12.11, og regner med at den forsvinner da, men ut fra hvordan bruddet var vil armen være svak i rundt er halvt år etterpå. Jeg kommer til å være hysterisk hver gang har vil ake nå i vinteren som kommer.Godt å høre. Hvor lenge gips ? Bare bra her
Skjønner jeg godtSkal inn igjen 12.11, og regner med at den forsvinner da, men ut fra hvordan bruddet var vil armen være svak i rundt er halvt år etterpå. Jeg kommer til å være hysterisk hver gang har vil ake nå i vinteren som kommer.
XXXX for lite snø![]()
Fint for deg at sesongvsrselet er vått og varmt daSkal inn igjen 12.11, og regner med at den forsvinner da, men ut fra hvordan bruddet var vil armen være svak i rundt er halvt år etterpå. Jeg kommer til å være hysterisk hver gang har vil ake nå i vinteren som kommer.
XXXX for lite snø![]()
Ikke helt pigg?Vært hos legen igjen med kengubarnet i dag, tatt masse prøver.. Så får vi se om de viser noe.
Hvor er hode ditt og hvor burde det være?Hodet mitt er alle andre steder enn det burde være!!!!!!!
Det har han ikke vært på lenge , snsrt 3 mnd siden han ble syk.Ikke helt pigg?![]()
Hørtes behagelig utSå koselig.
Har bare trillet tur og slappet av i dag jeg![]()
Ferdig med julegavene nå?Dro på kjøpesenter i dag så kemgubarnet fikk brukt litt bursdagspenger .
På veien hjem hentetvi pakke, nå tror jeg ikke det kommer flere pakker...