Oktoberskravla

Helt enig, vi får som fortjent.
Hvem her inne hadde klart de kravene som var tilbake i 2013-2015, 1.500-2.500 innlegg den måneden for å kvalifisere seg for å være med i trekning av hovedpremien, og årsaken til deg gikk var at mange var allerede veldig aktive før konkurransene kom.
Var også ganske mange med i trekningen
Da var det liv!!:D

God morgen
Tenkte å pakke inn litt gaver i dag, bursdagen i går ble utsatt til i dag men jeg tror bare mann ig barn reiser.
Den lille turen ut i går gjorde meg skikkelig dårlig igjen, så mannen mener jeg bør ta det med ro og bli frisk .
Smart mann;) håper formen er bedre!

Skulle ønske det var mer liv her inne. Og topp 100 er jo der fremdeles selv om det ikke er premier. Har dessuten aldri skravla for premiene men for å ha noe å gjøre :p
Savner liv og røre selv:) så da er jeg ikke så ofte innom lenger... også biter hverdagen meg i ræva:P

God morgen :)
Ny uke i gang , oktober er nesten over:confused:
3 seinvakter denne uken siden jeg måtte forskyve en vakt fordi vi er en mindre på jobb, kjipt med 3 stk i grunn men godt det ikke er sånn hver uke.
Kengubarnet skalpå trening i ettermiddag, jeg blir med for å ta en titt i kiosken..
God kveld:)
Hvor ble det av oktober da?!:confused:

Hvor er hode ditt og hvor burde det være?
Satt med et glass rødvin på Gardermoen og prøvde å forberede meg på jobbintervjuet i morgen.
Det var ikke hodet mitt helt enig i, det fløy i alle andre retninger

Savner liv og røre selv:) så da er jeg ikke så ofte innom lenger... også biter hverdagen meg i ræva:p
Litt akkurat sånn ja

Men det var også enklere å slenge innom når det var mer liv. Mer å svare på. Mer engasjement. Tråder med oppdatering

Back
Topp