Oktoberskravla

God morgen

Bursdag er dagens planer her, svigerfar fyller nemlig år.
Sånn ellers når det er snakk om helger , så har vi fri andre helgen i desember tror jeg. Ellers er alle helger planlag fram til det.
Hurra for svigerfar:)

Dro på kjøpesenter i dag så kemgubarnet fikk brukt litt bursdagspenger .
På veien hjem hentetvi pakke, nå tror jeg ikke det kommer flere pakker...

Jeg har fri:)
Vært på shopping og trampolinepark idag:)
Så herlig da

Jeg har sett på en gjeng guttunger som badet og deretter fikk skyte på blink på skytebane, kjekke aktiviteter på øvingshelg

Vært innom bruktmarked og storsenter med jentene i dag :) storsenter hadde gratis halloween arrangement, det var veldig fint

Jeg savner litt topp 100 trådene. Noen som vet om det kommer tilbake ? Føler det er ganske rolig her inne

Jeg savner litt topp 100 trådene. Noen som vet om det kommer tilbake ? Føler det er ganske rolig her inne
Det er det bare Tamara som vet.
Den gangen jeg listet meg inn hit var det ingen Topp 100 konkurranse.
Forsvant litt og kom tilbake under nicket "Foreløpig litt anonym" - ble fort kalt bare "Anonym" når vi begynte å prøve på Lille U.
Omtrent samtidig kom den første Topp 100 konkurransen, den var ikke hver måned, men en gang i blant.
Etter en stund bare ballet det på seg :P

Ingen vet når eller om.

Det er jo rent for trist at det er topp 100 som motiverer folk til å skravle, særlig sett i lys av at 90% av medlemmene keitiserer topp 10 for å "bare skravle pga premiene" men de skravler jo reelt fakrisk mye mindre selv uten?

Negativ spiral er det også. Snakker en mindre er det mindre å svare på og derved skriver de andre mindre så det er enda mindre å svare på.

Og jobben med å skaffe så fine premier sol Tamara har fått tak i avhenger av et aktivt og levende forum med lesere og innlegg og treff.

Så vi får som fortjent

Back
Topp