Hurra for svigerfarGod morgen
Bursdag er dagens planer her, svigerfar fyller nemlig år.
Sånn ellers når det er snakk om helger , så har vi fri andre helgen i desember tror jeg. Ellers er alle helger planlag fram til det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for svigerfarGod morgen
Bursdag er dagens planer her, svigerfar fyller nemlig år.
Sånn ellers når det er snakk om helger , så har vi fri andre helgen i desember tror jeg. Ellers er alle helger planlag fram til det.
God helg MusemorGod helg alle sammen.
Skal straks ut og handle litt.
Er en fantastisk høstluft ute, vurderer sterkt å slenge Lille U i vognen og gå istedenfor å ta bilen selv om det er ca 5 km hver vei
God helg til deg også.God helg Musemor![]()
Så koselig daBestilt tur til Oslo i midten av desember, helgetur. Også tur til bursdagen til mamma![]()
Så koselig, skal dere på noen av julemarkedene?Bestilt tur til Oslo i midten av desember, helgetur. Også tur til bursdagen til mamma![]()
Jeg har friGod helg til deg også.
Travel jobbhelg, eller har du fri?
Så koselig.Jeg har fri
Vært på shopping og trampolinepark idag![]()
Vet ikke, kanskje. Mulig vi drar på ett i Bergen hvertfall. Men savner min del av familien så derfor må vi en liten tur og desember var første mulighetSå koselig, skal dere på noen av julemarkedene?
Ja hurra for hanHurra for svigerfar![]()
Kos dereBestilt tur til Oslo i midten av desember, helgetur. Også tur til bursdagen til mamma![]()
Så herlig daJeg har fri
Deilig med frihelgJeg har fri
Så hyggelig. Alt gratis for barn er gøy☆Vært innom bruktmarked og storsenter med jentene i dagstorsenter hadde gratis halloween arrangement, det var veldig fint
Det er det bare Tamara som vet.Jeg savner litt topp 100 trådene. Noen som vet om det kommer tilbake ? Føler det er ganske rolig her inne
Ingen vet når eller om.Jeg savner litt topp 100 trådene. Noen som vet om det kommer tilbake ? Føler det er ganske rolig her inne