Hørtes gøy utSå herlig da
Jeg har sett på en gjeng guttunger som badet og deretter fikk skyte på blink på skytebane, kjekke aktiviteter på øvingshelg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes gøy utSå herlig da
Jeg har sett på en gjeng guttunger som badet og deretter fikk skyte på blink på skytebane, kjekke aktiviteter på øvingshelg
Det er helt magiskDeilig med frihelg
Hørtes gøy ut![]()
Da var det liv!!Helt enig, vi får som fortjent.
Hvem her inne hadde klart de kravene som var tilbake i 2013-2015, 1.500-2.500 innlegg den måneden for å kvalifisere seg for å være med i trekning av hovedpremien, og årsaken til deg gikk var at mange var allerede veldig aktive før konkurransene kom.
Var også ganske mange med i trekningen
Smart mannGod morgen
Tenkte å pakke inn litt gaver i dag, bursdagen i går ble utsatt til i dag men jeg tror bare mann ig barn reiser.
Den lille turen ut i går gjorde meg skikkelig dårlig igjen, så mannen mener jeg bør ta det med ro og bli frisk .
Det var andre tider jaDa var det liv!!![]()
Savner liv og røre selvSkulle ønske det var mer liv her inne. Og topp 100 er jo der fremdeles selv om det ikke er premier. Har dessuten aldri skravla for premiene men for å ha noe å gjøre![]()
Bihuler??Vondt oppe i øret på en måte inni.. kan ikke ligge på venstresiden med det gjør for vondt. Når skal kroppen min slutte å kødde med meg? Til å med å tygge og rape gjør vondt. Makan.
Herlig høst i skogen
God kveldGod morgen
Ny uke i gang , oktober er nesten over
3 seinvakter denne uken siden jeg måtte forskyve en vakt fordi vi er en mindre på jobb, kjipt med 3 stk i grunn men godt det ikke er sånn hver uke.
Kengubarnet skalpå trening i ettermiddag, jeg blir med for å ta en titt i kiosken..
Koselig å se degTitter innomog håper det står bra til
Satt med et glass rødvin på Gardermoen og prøvde å forberede meg på jobbintervjuet i morgen.Hvor er hode ditt og hvor burde det være?
Nope alldeles ikke.Ferdig med julegavene nå?![]()
He he jupp nå er den braSmart mannhåper formen er bedre!
Den fløy forbiGod kveld
Hvor ble det av oktober da?!![]()
Rai-raiDa var det liv!!![]()
Litt akkurat sånn jaSavner liv og røre selvså da er jeg ikke så ofte innom lenger... også biter hverdagen meg i ræva
![]()
Lykke til i morgen.Satt med et glass rødvin på Gardermoen og prøvde å forberede meg på jobbintervjuet i morgen.
Det var ikke hodet mitt helt enig i, det fløy i alle andre retninger
Er han syk?Vært hos legen igjen med kengubarnet i dag, tatt masse prøver.. Så får vi se om de viser noe.
Klar for i morgen??Hodet mitt er alle andre steder enn det burde være!!!!!!!