Oktoberskravla

God morgen :)
Ny uke i gang , oktober er nesten over:confused:
3 seinvakter denne uken siden jeg måtte forskyve en vakt fordi vi er en mindre på jobb, kjipt med 3 stk i grunn men godt det ikke er sånn hver uke.
Kengubarnet skalpå trening i ettermiddag, jeg blir med for å ta en titt i kiosken..
God morgen :) ja oktober er bare flydd vekk :o
Jeg sitter hos legen og venter på timen min

Full fres på jobb i dag da, jeg lå gå kl 13 pga foreldresamtaler på skolen.

Vondt hode, vond nakke, vondt i øret. Øret gjør ikke legen noe med før det har gått to-tre dager så avventer med det. Frøkna er hentet av far (ut av senga) for mat mens jeg ligger her og skal prøve å sove litt til. (Ja hu har fått mat tidligere)
Frøkna har sovet så urolig i det siste at inatt har hu sovet vedsiden av meg og det funka fett, vanligvis sover hu mellom oss.

Titter innom :) og håper det står bra til
Hei på deg.
Gjøre det.
Lille U har det bedre, oppfører seg mer eller mindre normalt (som gir en hysterisk mor som er redd han vil falle :P )

Hva med dere

Godt å høre. Hvor lenge gips ? Bare bra her
Skal inn igjen 12.11, og regner med at den forsvinner da, men ut fra hvordan bruddet var vil armen være svak i rundt er halvt år etterpå. Jeg kommer til å være hysterisk hver gang har vil ake nå i vinteren som kommer.
XXXX for lite snø :P

Skal inn igjen 12.11, og regner med at den forsvinner da, men ut fra hvordan bruddet var vil armen være svak i rundt er halvt år etterpå. Jeg kommer til å være hysterisk hver gang har vil ake nå i vinteren som kommer.
XXXX for lite snø :p
Fint for deg at sesongvsrselet er vått og varmt da

Vært hos legen igjen med kengubarnet i dag, tatt masse prøver.. Så får vi se om de viser noe.

Back
Topp