Ja.Godt det da
Ser ikke helt bort fra at der kan skje flere ganger, vi har såpass med astma i familien at vi er ikke helt uvant med sikt..
Men enn så lenge ingen fare. Frisk jente og god pust.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.Godt det da
Hurra for snart helgJippi! Snart helghar dere noen planer?
Så få ledige helger som jeg har synes jeg ikke der er særlig aktuelt for meg. Familietid og logistikk prioriteresJeg kunne selvsagt tatt en helgejobb men da blir det lite tid med familie
Håper det gikk braDusje, spise, så inn for synsprøve.
Nei dere er vel ikkr detJa.
Ser ikke helt bort fra at der kan skje flere ganger, vi har såpass med astma i familien at vi er ikke helt uvant med sikt..
Men enn så lenge ingen fare. Frisk jente og god pust.
Er nettop det, få ledige helgerSå få ledige helger som jeg har synes jeg ikke der er særlig aktuelt for meg. Familietid og logistikk prioriteres
Nam, det er snadderKyllingsalat!
Krysser fingre for at det ikke kommer tilbakeHeldigvis puster snuppa ubesværet i kveld. Så får vi bare se hva fremtiden bringer
Hva slags type serie er det da?Ikke jeg hellet før jeg så hele seien på 4 sesonger på kort tid, og håper på en 5. Som avslutter det, lktyt løse tråder enda
Desto gøyere blir det jo å male veggene daVår er lys gul...
Stor, vinkelstue med skråtak, hvor den skrå også er som veggene. Gammel strietapet fra... Før "miljøstrie" - tiden, som forrige eier gikk lei av og malte med svært mange liter maling ettersom slike tråder i tapeten suger til seg maling... Sprukket i hjørner her og der, slitte vinduskarmer, et punktert vindu, sliten parkett med knirk....
Stakkars gutten dinKengubarnet er sykt igjen , sp vi har fått hastetime på ØNH neste uke, var hod fastlegen i går , trommehinnene buler og ørene fulle av vann
Ikke rart han hører dårlig
Sånn "familie-drama"Hva slags type serie er det da?![]()
Det er den, men den bør tas ned, den er mettet, tykk og sprukketDesto gøyere blir det jo å male veggene davil tro tapeten er «mettet»
![]()
Den er litt koseligIkke hørt om![]()
TakkStakkars gutten din
Masse god bedring!
Uff da øreproblemer =Kengubarnet er sykt igjen , sp vi har fått hastetime på ØNH neste uke, var hod fastlegen i går , trommehinnene buler og ørene fulle av vann
Ikke rart han hører dårlig
De mente jo han hadde vokst fra øreproblemene sist vi var ser, vel det ser ut som de tok feilUff da øreproblemer =![]()
Jada, mente sannsynligheten for at det er øynene som er hele årsaken er liten. Kan være en liten del av det, men neppe hele.Håper det gikk bra![]()
Ikke braDe mente jo han hadde vokst fra øreproblemene sist vi var ser, vel det ser ut som de tok feil![]()