Oktoberskravla

Ja.

Ser ikke helt bort fra at der kan skje flere ganger, vi har såpass med astma i familien at vi er ikke helt uvant med sikt..

Men enn så lenge ingen fare. Frisk jente og god pust.

Jeg kunne selvsagt tatt en helgejobb men da blir det lite tid med familie
Så få ledige helger som jeg har synes jeg ikke der er særlig aktuelt for meg. Familietid og logistikk prioriteres

Kengubarnet er sykt igjen , sp vi har fått hastetime på ØNH neste uke, var hod fastlegen i går , trommehinnene buler og ørene fulle av vann :(
Ikke rart han hører dårlig

Vår er lys gul...

Stor, vinkelstue med skråtak, hvor den skrå også er som veggene. Gammel strietapet fra... Før "miljøstrie" - tiden, som forrige eier gikk lei av og malte med svært mange liter maling ettersom slike tråder i tapeten suger til seg maling... Sprukket i hjørner her og der, slitte vinduskarmer, et punktert vindu, sliten parkett med knirk....
Desto gøyere blir det jo å male veggene da:) vil tro tapeten er «mettet»:P

Kengubarnet er sykt igjen , sp vi har fått hastetime på ØNH neste uke, var hod fastlegen i går , trommehinnene buler og ørene fulle av vann :(
Ikke rart han hører dårlig
Stakkars gutten din:(
Masse god bedring!

Håper det gikk bra:)
Jada, mente sannsynligheten for at det er øynene som er hele årsaken er liten. Kan være en liten del av det, men neppe hele.
Fått linser for 10 dager for å prøve ny styrke, se om det hjelper. Skal brukes sammenhengene for å se om det er en sammenheng. Men han mener det kanskje kommer av noe annet, og at synsforandringene kan komme fra svangerskapet. Kan ta 9-10 mnd etter fødsel før det har gått tilbake sa han.

Back
Topp