Oktoberskravla

Men du må få deg noen andre å skravle med for jeg må snart gå. Det har begynt å regne så ikke så stor stas, jeg kan fristes til å ta bilen men vi har en som har et lys (jeg glemte å kjøpe nye pærer på vei hjem) og en som lager ulyder som mannen vil ha på verksted. Og mannen må hente på kor kl 19, samtidig som jeg skal være på fau. 15 min fra hverandre, med bil. 13 i alle fall.
Kast på deg regntøy og god tur!:)
Tror ikke det er andre som vil skravle her akkurat nå:P

Ja. Det er håpløst.

Vet ikke om de ikke vil skravle heller. Aner ikke hvordan terminforum på fb er, aldri vært på et. Men er i andre grupper og ser ikke hvordan det på noe vis skulle erstattet bv eller terminforum for meg
Har testet terminforum på FB...helt håpløst:P

Du mener utelys eller sånn som vi fikk disse jordfeilbryterene i første omgang? Vi fikk brev om at pgs gjentatte feil hos naboer var drt målt og funnet at det kom fra vårt hus
Uff da:( håper dere finner ut av det.

Premiene er jo gøy men jeg trodde ikke så mange skravlet for dem. Forumet er jo fullt av de som kritiserer folk for å skravle for premiene. Men så godt som ingen som sier de gjør det?

Ja, pusher for noen ekstra tråder. Det gjør jeg og tenker at Tamara er lur som pusher meg. Det hsr jeg godt av og det er gøy.

Men jakte på nok innlegg har jeg ikke gjort siden dengang vi måtte over 2000

Et ikke egentlig hva jeg skriver i mnd lenger. Det avhenger mest av hvor mange andre jeg finner å svare.
Jeg syns det er gøy med premier, men det er ikke motivasjonen min:)
Men for tiden eier jeg lite motivasjon for noe som helst, alt er et ork. Så jeg svarer litt nå og da på ting når jeg kjenner at jeg vil/orker :shy:

Det maccern til middag :p midt i eksamenslesing! mannen kommer hjem i morgen heldigvis! da kan jeg ha full fokus på lesing

Men du må få deg noen andre å skravle med for jeg må snart gå. Det har begynt å regne så ikke så stor stas, jeg kan fristes til å ta bilen men vi har en som har et lys (jeg glemte å kjøpe nye pærer på vei hjem) og en som lager ulyder som mannen vil ha på verksted. Og mannen må hente på kor kl 19, samtidig som jeg skal være på fau. 15 min fra hverandre, med bil. 13 i alle fall.
Kos deg på møte

Back
Topp