Oktoberskravla

Det gjør bittelitt vondt å sette alarmen på 4.45

Trøsta er at jeg har våknet 4.50 de siste dagene uansett

Jeg blir hentet ca 5.15 og om jeg ikke klarer spise bør jeg ideelt i alle fall ordne noe mat, skal se på det i kveld, på flyplassen er det Narvesen men der finner jeg bare en muffins eller noe sånn og jeg trenger faktisk frokost siden vi går rett på kurs.
Er du på tur??:)
 
Spent på oppdatering!!!:)
Det gikk egentlig ganske greit, men tror fremdeles egentlig ikke at jeg får den.
Får høre om et eventuelt andregangsintervju på slutten av uken
 
God morgen ja.

Har dusja, nesten pakket sammen, prioritert noe så rart som neglelakk. Jeg la et lag før middagen i går men rakk/prioriterte bare lakk, ikke over og underlakk så den var litt sliten på tuppene så jeg freshet opp litt. Uansett en dus farge, men kan være litt pent. Og avtalt frokost sånn åtte-ish. Sjekker ut etter frokost så jeg ikke må dra på bagasjen ned til frokost, drar rett fra kurslokalet til flyplassen senere i dag.

Kjekt å være på tur, men skal bli godt å komme hjem
 
Siste dagen i oktober ja....denne måneden er flydd forbi!
Nok å gjøre i dag, kiropraktor først! sette sammen noen makroner til bursdag i morgen - pluss bake bursdagskake :)
Unga har diverse planer til i dag som alle involverer oss foreldre som støttespillere i varierende grad :rolleyes: Elste prater om venner på besøk og skummel film før de går ut kl 21? jeg bare uu nei det går ikke, må ute tidlig nok og heller ta film i etterkant. Nr2 vil ha pappa med ut med henne og veninne og minsten skal til "party" og gå sammen med jenter fra klassen.
 
Siste dag i oktober! Sliten, trøtt.. galt å bruke hele helgen på å slappe av? Hmmm..: kanskje ikke.
Lurt det, synes jeg.

Lurer på om vi skal gå i svømmehallen. Men ejg tror det vil være stress, den har vært stengt siden august og åpnet denne uken...

Men mellomste begynner med svømming på skolen på mandag og har ikke vært på slikt siden sommeren og er ikke stø på å svømme så litt øving hadde vært lurt. Vi får se.
. Hun skal spille fotballturnering på lørdag
 
Back
Topp