Lager makroner til bursdag på fredag
håper det blir vellykket 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NattaNei, jeg tror jeg tar natta. Mor er trøtt.Takk og lov for fedre som legger de små
![]()
God morgen![]()
Heihei . Skjer der i dag?God morgen![]()
Way too muchHeihei . Skjer der i dag?![]()
kos degGod dag.
Nå har jeg en time til å hvile eller dusje eller sove eller skifte eller et eller annet før kveldens aktivitet. Vært på kurs siden 9, team-building fra seks og middag fra 1930. Greia er ar vi skal ikke innom hotellet mellom "fagene på fortet" og middag som sånn reelt er julebordet vårt men hakket mindre pent/stilfullt enn vanlig.
Jeg har en kjole jeg kan smette på meg på et blunk men jeg mangler rett og slett en veske. Eller noe å ha buksa i.
He he alt gårVel, en tur ut fra det absolutt minste hotellrommet jeg har vært på, inn i en butikk som nok er 1/3 av ei brustabu, der skulle du helst ikke ombestemme deg, så har jeg sa løst et par utfordringer
Jeg har ikke veske til skift. Men jeg har en.... Joker-plastpose!![]()
Det blir braVel, en tur ut fra det absolutt minste hotellrommet jeg har vært på, inn i en butikk som nok er 1/3 av ei brustabu, der skulle du helst ikke ombestemme deg, så har jeg sa løst et par utfordringer
Jeg har ikke veske til skift. Men jeg har en.... Joker-plastpose!![]()
Uff daså ufattelig sliten..
Helt klart , tidlugvakt i morgen heldigvis så da blir jeg hverfall tidlig ferdig.Uff datidlig til sengs
Uffda, fortsatt ikke i formMannen måtte hente kengubarnet på skolen i dagi morhen blir han hjemme rett og slett selv om formen er ok nå.
Altfor lenge...Ja synes det, nesten 3 mnd rr lenge
Spent på oppdatering!!!Nei, det blir jeg aldri.
Er alt for nervøs i slike situasjoner.
Håper møtet før på dagen tar brodden av det