Oktoberskravla

Da har jeg kommet meg på hotellet, vært i dusjen og lagt meg
 
Det gjør jeg, men må liksom vise meg som en leder og det er ikke like lett dersom man er nervøs

Helt sant, men de kjenner jo til deg fra før også? Du kjenner dem i alle fall, og vet en del om organisasjonen og fagfeltet. Vær deg selv, og pust med mafgen. Gleder meg til å høre hvordan det gikk.
 
Helt sant, men de kjenner jo til deg fra før også? Du kjenner dem i alle fall, og vet en del om organisasjonen og fagfeltet. Vær deg selv, og pust med mafgen. Gleder meg til å høre hvordan det gikk.
Tror det gikk greit, men tror fremdeles ikke jeg får den.
Får vite om jeg kommer inn til andregangsintervju i slutten av uken
 
Det gjør bittelitt vondt å sette alarmen på 4.45

Trøsta er at jeg har våknet 4.50 de siste dagene uansett

Jeg blir hentet ca 5.15 og om jeg ikke klarer spise bør jeg ideelt i alle fall ordne noe mat, skal se på det i kveld, på flyplassen er det Narvesen men der finner jeg bare en muffins eller noe sånn og jeg trenger faktisk frokost siden vi går rett på kurs.
 
Det gjør bittelitt vondt å sette alarmen på 4.45

Trøsta er at jeg har våknet 4.50 de siste dagene uansett

Jeg blir hentet ca 5.15 og om jeg ikke klarer spise bør jeg ideelt i alle fall ordne noe mat, skal se på det i kveld, på flyplassen er det Narvesen men der finner jeg bare en muffins eller noe sånn og jeg trenger faktisk frokost siden vi går rett på kurs.
4:45 gjør vondt ja :hungover:
 
Det gjør bittelitt vondt å sette alarmen på 4.45

Trøsta er at jeg har våknet 4.50 de siste dagene uansett

Jeg blir hentet ca 5.15 og om jeg ikke klarer spise bør jeg ideelt i alle fall ordne noe mat, skal se på det i kveld, på flyplassen er det Narvesen men der finner jeg bare en muffins eller noe sånn og jeg trenger faktisk frokost siden vi går rett på kurs.
Det var tidlig ja
 
Det var tidlig ja

Jepp. Fly klokka 7, tog inn til Oslo, komme oss til lokalet der det er kurs innen 9.15, helst innen 9.
Kombiner det med altså kurs og kundekontakt frem til 16, deretter sjekke inn på hotellet, litt tid til å skifte/hvile/ta en dusj, så fangene på fortet og middag med hele selskapet/julebord. Edruelig da i det minste, før vi må komme oss tilbake til hotellet for å sove. For så er det kurs igjen torsdag, siste halvdel internt bare for oss, ikke kunder, før vi tar flyet hjem og lander 2010 og hjemme antatt ca 21.30 når ungene er ferdige med halloween.

Gleder meg til helga kjenner jeg
 
Back
Topp