Oktoberskravla

Blir det ikke kluss i hodet å hoppe i fra serie til serie slik ?
Nei, egentlig ikke.
Er oppvokst på 80-tallet jeg, den gang hoppet man fra program til program på lørdagskveldene (mellom de få kanalene man hadde :P )...

Nei, egentlig ikke.
Er oppvokst på 80-tallet jeg, den gang hoppet man fra program til program på lørdagskveldene (mellom de få kanalene man hadde :p )...

Det var annerledes ja. Jeg har fulgt med på mang en serie oppigjennom... Ventet en uke på hver

God morgen - mandag og ny uke :joyful:
Høstferien er over så her må vi inn i rutinene igjen og begge tullene skal begynne med svømming i dag, og siden jeg er en ekstra stor vimsekopp glemte jeg å legge frem badetøy i går.. akk ja :hilarious:
Får prøve å få gått gjennom litt tøy i dag, de vokser for fort :joyful:
Skal dere finne på i dag?

Høstferien er over så her må vi inn i rutinene igjen og begge tullene skal begynne med svømming i dag, og siden jeg er en ekstra stor vimsekopp glemte jeg å legge frem badetøy i går.. akk ja :hilarious:

Jobb
Hente ungene hos mamma og hjem og gjøre klart til svigermor som kommer på besøk. Høstferien startet i dag.

God mandag:D
Her er det jobb...i 24 minutter til!:D

Jobb
Hente ungene hos mamma og hjem og gjøre klart til svigermor som kommer på besøk. Høstferien startet i dag.
Ja er vel ikke alle som er like heldige og får fri i høstferien. Men håper det har gått fint på jobb k dag :p

Ja er vel ikke alle som er like heldige og får fri i høstferien. Men håper det har gått fint på jobb k dag :p

Jeg har ikke til til å ta meg fri, rett og slett. Prioriterer det ikke. Men jeg har derimot fri hele juleferien da i alle fall.

Her starter høstferien nå! :happy: har dere vært ute på mye gøy? :)
Godt gjort å være litt glemsk :happy:

God kveld! Da ble vi ferdige å male stuen. Kjempe fornøyd!

Back
Topp