Nei, egentlig ikke.Blir det ikke kluss i hodet å hoppe i fra serie til serie slik ?
Er oppvokst på 80-tallet jeg, den gang hoppet man fra program til program på lørdagskveldene (mellom de få kanalene man hadde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, egentlig ikke.Blir det ikke kluss i hodet å hoppe i fra serie til serie slik ?
Nei, egentlig ikke.
Er oppvokst på 80-tallet jeg, den gang hoppet man fra program til program på lørdagskveldene (mellom de få kanalene man hadde)...
Haha, dævver!Pleier ikke være så ekstremt , umulig i kveld . Du er en sau mamma![]()
Virkelig imponerende!Så stolt av gutten min, han har laget middag til oss i dag.
Spansk hvitløkskylling, servert med hjemmelaget hummus og salat
![]()
Pleier ikke du det??![]()
Haha jojo, den ser jeg. Men ofte er jeg så "inni" seriene at jeg blander deNei, egentlig ikke.
Er oppvokst på 80-tallet jeg, den gang hoppet man fra program til program på lørdagskveldene (mellom de få kanalene man hadde)...

God morgen - mandag og ny uke
Høstferien er over så her må vi inn i rutinene igjen og begge tullene skal begynne med svømming i dag, og siden jeg er en ekstra stor vimsekopp glemte jeg å legge frem badetøy i går.. akk ja
Får prøve å få gått gjennom litt tøy i dag, de vokser for fort
Skal dere finne på i dag?
God mandagGod morgen - mandag og ny uke
Høstferien er over så her må vi inn i rutinene igjen og begge tullene skal begynne med svømming i dag, og siden jeg er en ekstra stor vimsekopp glemte jeg å legge frem badetøy i går.. akk ja
God høstferieJobb
Hente ungene hos mamma og hjem og gjøre klart til svigermor som kommer på besøk. Høstferien startet i dag.
Jepp, vi gjør det.God høstferie
Du og mannen jobber vel?
Ja er vel ikke alle som er like heldige og får fri i høstferien. Men håper det har gått fint på jobb k dagJobb
Hente ungene hos mamma og hjem og gjøre klart til svigermor som kommer på besøk. Høstferien startet i dag.
Da får du heim og slappe litt av nåGod mandag
Her er det jobb...i 24 minutter til!![]()

Ja er vel ikke alle som er like heldige og får fri i høstferien. Men håper det har gått fint på jobb k dag![]()
Her starter høstferien nå!God morgen - mandag og ny uke
har dere vært ute på mye gøy? 
På plass i sofa nåDa får du heim og slappe litt av nå![]()