Så flinke dere er!God kveld! Da ble vi ferdige å male stuen. Kjempe fornøyd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flinke dere er!God kveld! Da ble vi ferdige å male stuen. Kjempe fornøyd!
Det er jeg ogsåPå plass i sofa nå![]()
Takk!Så flinke dere er!![]()
God tirsdag til deg ogsåGod tirsdag jenter![]()
God tirsdagGod tirsdag jenter![]()
God tirsdag til deg også
Jeg har sovet uten min datter i natt
Yngstemor som fortsatt sover i sengen vår bestemte seg for at hun ville sove med bestemor. Og det gjorde hun.
Jøsses.
Nå kommer jeg faktisk inn på denne tråden fra mobilen..
Begge delerVar det deilig eller veldig uvant??[emoji16]
Good tirsdag! Hatt en fin dag ?God tirsdag jenter![]()
Har du ikke gjort det tidligere?Jøsses.
Svært mange som bruker app et stengt ute fra denne og mange andre tråder. Stort sett tråder med bilder i... Derfor har vi en alternativ skravletråd med bildeforbudHar du ikke gjort det tidligere?
Åja. Ja så noe om det med bilder. Jeg likte aldri appen og sist sommer (tror jeg) var det så mye tull at jeg bare bruker nettleser fra der av.Svært mange som bruker app et stengt ute fra denne og mange andre tråder. Stort sett tråder med bilder i... Derfor har vi en alternativ skravletråd med bildeforbud
Jeg Har bruket nettleser selv men håper bv får en ny app snart. Med dark read mode. Altså mulighet til svart bakgrunn Og lyse bokstaver det er nemlig gull til bruk i mørket/på natta/ved legging av små folk...Åja. Ja så noe om det med bilder. Jeg likte aldri appen og sist sommer (tror jeg) var det så mye tull at jeg bare bruker nettleser fra der av.
Har jeg ikke tenkt over, men må si meg enig! Det hadde vært genialt!Jeg Har bruket nettleser selv men håper bv får en ny app snart. Med dark read mode. Altså mulighet til svart bakgrunn Og lyse bokstaver det er nemlig gull til bruk i mørket/på natta/ved legging av små folk...
Appen hadde det og jeg savner det.Har jeg ikke tenkt over, men må si meg enig! Det hadde vært genialt!
Jeg ble aldri fortrolig med appen. Synes den var så roteteAppen hadde det og jeg savner det.
Så fintJøsses.
Samme herJeg ble aldri fortrolig med appen. Synes den var så rotete