Virkelig.![]()
Håper hun snart gir opp[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virkelig.![]()
Pleier ikke være så ekstremt , umulig i kveld . Du er en sau mammaHåper hun snart gir opp[emoji28]

Da hadde jeg blitt sprø?!![]()
God kveld
Minst mulig i grunn...kose sofa med mann, TV og bacon crisp![]()
Vis vedlegget 277080 Tøysete frøken i kveld . Her inne sitter jeg
Veldig fine og betalte nesten ingenting for de , fikk på 70% eller hva det varJeg liker de hyllene!
Veldig fine og betalte nesten ingenting for de , fikk på 70% eller hva det varJeg liker de hyllene!
Så sinnsykt flink han erSå stolt av gutten min, han har laget middag til oss i dag.
Spansk hvitløkskylling, servert med hjemmelaget hummus og salat
![]()
Så sinnsykt flink han erSå stolt av gutten min, han har laget middag til oss i dag.
Spansk hvitløkskylling, servert med hjemmelaget hummus og salat
![]()
Veldig fine og betalte nesten ingenting for de , fikk på 70% eller hva det var
Han er det.Så sinnsykt flink han er
De får alikevel dårlig pr. Det hjelper meg om jeg har vært misfornøyd en gangKanskje prøve det. Ser at mange er misfornøyde med canal digital da, og det virker ikke som noe hjelper når folk klager![]()
Den er det lenge siden jeg har settDødelig våpen 4 på skjermen = nostalgi
Jeg og, det var koselig daDen er det lenge siden jeg har sett
Har sett en episode Libarians og en episode med Arrow med mannen og eldste gutten nå i kveld, ser nå en episode S. H. I. L. D med mannenJeg og, det var koselig da
Blir det ikke kluss i hodet å hoppe i fra serie til serie slik ?Har sett en episode Libarians og en episode med Arrow med mannen og eldste gutten nå i kveld, ser nå en episode S. H. I. L. D med mannen
Jeg ser for tiden både Lucifer og Jane the Virgin, meget ulike serier...Blir det ikke kluss i hodet å hoppe i fra serie til serie slik ?
Ikke alltid jeg klarer snu om sånn.Jeg ser for tiden både Lucifer og Jane the Virgin, meget ulike serier...