T
Turid-Laila
Guest
Høstferie en uke. Vi skal ikke ut på noe. Vi gleder oss til avskrudde vekkerklokker [emoji7] Utenom mannen som skal jobbe [emoji39]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah såpassBor på andre siden av fjorden[emoji6]
Det harviHa en super fredag[emoji16]
Så kos daOverraskende tlf fra Østlandet, veldig koselig. Bedt med på jentetur. Ikke hørt fra vedkommende på 2år![]()
Det fårvære godt nok [emoji4]Håper hodet ble bedre etter en dupp[emoji8]
Jeg ser bildet i ditt forrige innlegg.Har strikke ferdig en barselgave til ei venninne [emoji4][emoji4] Ble ollebolleromper, pilotlue og miniselbuvotter [emoji4]
Gleder meg til å gi de. Får dessverre ikke vise bilder lengre her inne heller [emoji849][emoji23] Mye som har gått galt de siste månedene her [emoji19]
Sp nydeligHar strikke ferdig en barselgave til ei venninne [emoji4][emoji4] Usikker om bilder kommer frem her lengre. For bilder viser ikke for meg så [emoji849][emoji23]![]()
Høres jo ganske fredelig ut det da.Nei, egentlig ikke. Vi har ventet på den i 4mnd da! [emoji23] hun har hatt ro dager med veldig løs avføring, våknet halv fire eller noe i natt IG skulle ikke sove igjen, og ellers klødd mye i munnen. Hun har også vært litt mer klengete enn ellers, men ikke noe særlig sutring eller noe.

Så gøy!Høstferie en uke. Vi skal ikke ut på noe. Vi gleder oss til avskrudde vekkerklokker [emoji7] Utenom mannen som skal jobbe [emoji39]
Ring og klag??Over 7 uker siden vi fikk dekoder, men fortsatt har ingen kommet for å installere tv og Internett her.....!!!
Ring og klag??
Da var begravelsen over..
Hva med offentlig? Klage på feks firmaet sin fb sideHar etterlyst det noen ganger ja!
Greit, var en fin begravelse og lille var fin i oppførselHvordan gikk det? <3
Hva med offentlig? Klage på feks firmaet sin fb side