God mirgen
elendig natt men det er en greit for en natt
God kveld[emoji4] håper neste natt blir bedre![emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God mirgen
elendig natt men det er en greit for en natt
Så koselig, hvor er dere?Kommet på hotellet, slapper sv litt før bading![]()
barna er lagt så må ta med meg huleboeren rundt i leiligheten for å prøve å få bukt med alt som flyter. Vært sjuk i flere uker og da hoper ting seg fort opp gitt
men men, en dag snart blir det kanskje levelig igjen Fordi det er normalt at slike ting tar en ukestid, og det er egentlig ikke noe man kan gjøre med det.
Og siden jeg likevel har fri resten av uken så trenger jeg ikke sykemelding
Allerede nå fått vedtak fra NAV at AAP er forlenga fra november med ett år [emoji16] Så godt når det er klart før vi er kommet til måneden det gjelder [emoji4][emoji4]
Kommet på hotellet, slapper sv litt før bading![]()
I dag kom første tann! [emoji16]
God kveld alle sammen
Hurra! Vært mye styr rundt den ?I dag kom første tann! [emoji16]
Fant du de? [emoji39]Jeg har så lite lyst til å gå ut i kveld! Når jeg er ferdig med lillejenta så skal jeg rydde litt om det trengs. Må ta en klesvask. Lete etter en bh kanskje ^^
Må ta en tur på butikken, og så trene.
[emoji169][emoji169]Begravelse imorgen, gruer meg!
Uff da, begravelse er ikke noe gøy.Begravelse imorgen, gruer meg!
Nei, ikke i det hele tatt. Og jeg som ikke liker store folkemengder og oppmerksomhet, så må jeg innrømme at jeg hører jo til familien... Så d blir det kondolanse osvUff da, begravelse er ikke noe gøy.
Kondolerer så mye
Ikke en hyggelig avgjørelse, men samtidig greit om det går i orden når annet ikke virker. Da må du bare bruke det på deg selv og barnaDen varer i ett år om gangen og kan forlenges 1 år hver gang. Usikker på hvor lenge da. Skal over på 3.år nå i november på AAP. Men det blir forhåpentligvis siste år nå da.
Planen har jo vært å prøve få meg i arbeid igjen, samt utprøving av nye behandlinger og medisin og slikt pga kroniske sykdommer. Dessverre virker ingenting. Også prøvd utprøving av arbeid som ett ledd for å få meg ut. Men da ble jeg sengeliggende helst.
Så nå er den nye planen uføre da. NAV ser ikke noe håp, og jeg ser heller ikke noe håp lengre etter så å si alt er prøvd. Jeg trenger energien til mine barn og meg selv. Så nå er den prosessen i gang da.
. Lykke til.... Høres litt feil ut, men håper du skjønner hva jeg mener.Nei, ikke i det hele tatt. Og jeg som ikke liker store folkemengder og oppmerksomhet, så må jeg innrømme at jeg hører jo til familien... Så d blir det kondolanse osv
Høres bra utBare kose oss[emoji16]