Oktoberskravla

Det er helt greit å være mamma når ungene sitter på gulvet og leker sammen. Så reiser den yngste seg og tasser bort til storesøster og legger armene rundt henne og gir henne en god klem <3 Og storesøster passer så godt på lillesøsteren sin. De har et sterkt bånd mellom seg <3

Så herlig da![emoji7]

Jeg kjøpte med 2 BH'er for ikke lenge siden, men hvor er de nå? Borte i flyttelasset! De ligger her sikkert en eller annen plass. Nå bruker jeg de gamle som skulle ha vært kastet for lenge siden, og jeg kjenner virkelig hvorfor man skal investere i en god BH!

Jeg kjøpte med 2 BH'er for ikke lenge siden, men hvor er de nå? Borte i flyttelasset! De ligger her sikkert en eller annen plass. Nå bruker jeg de gamle som skulle ha vært kastet for lenge siden, og jeg kjenner virkelig hvorfor man skal investere i en god BH!
Her fikk jeg 9 bher til bursdagen min . Var genialt for hadde bare utslitte :phåper de dukker opp

Allerede nå fått vedtak fra NAV at AAP er forlenga fra november med ett år [emoji16] Så godt når det er klart før vi er kommet til måneden det gjelder [emoji4][emoji4]

Allerede nå fått vedtak fra NAV at AAP er forlenga fra november med ett år [emoji16] Så godt når det er klart før vi er kommet til måneden det gjelder [emoji4][emoji4]
Flott at det er i orden.

Aap er vel tidsbegrenset. Ikke for å være nysgjerrig eller sånn men er det en tenke og plan for veien videre? Det er jo slitsomt å ikke vite

Back
Topp