Blir jammen meg fort mørkt om kvelden 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Du få kjøpe deg hodelykt daBlir jammen meg fort mørkt om kvelden![]()
Du få kjøpe deg hodelykt da![]()
he heEr blitt dårligere igjen, så holder meg hjemme i dag.
Dersom jeg ikke er bedre over helgen så kontakter jeg lege
Ja
I dag har lillemor fri fra skolen, så det blir ingen tur til og fra skolen på meg. Tror jeg skal være fornøyd med 10 000 i dag, som er dagsmålet hver dag uansett.
Skulle ønske det kom naturlig da, istedenfor at det er en kamp hver dag.
God morgen
Høres gøy ut! Hva skal dere finne på der?
Det er helt greit å være mamma når ungene sitter på gulvet og leker sammen. Så reiser den yngste seg og tasser bort til storesøster og legger armene rundt henne og gir henne en god klem <3 Og storesøster passer så godt på lillesøsteren sin. De har et sterkt bånd mellom seg <3
Landet på 12 000. Sier meg fornøyd med det. Men i dag går jeg for 15 000 igjen. Jeg er visst veldig opphengt i skritt denne uken ^^Det går nok greit[emoji16]
Shopping, Liseberg, god mat og sove lenge[emoji16][emoji28]
Her fikk jeg 9 bher til bursdagen min . Var genialt for hadde bare utslitteJeg kjøpte med 2 BH'er for ikke lenge siden, men hvor er de nå? Borte i flyttelasset! De ligger her sikkert en eller annen plass. Nå bruker jeg de gamle som skulle ha vært kastet for lenge siden, og jeg kjenner virkelig hvorfor man skal investere i en god BH!
Her fikk jeg 9 bher til bursdagen min . Var genialt for hadde bare utslittehåper de dukker opp
Fordi det er normalt at slike ting tar en ukestid, og det er egentlig ikke noe man kan gjøre med det.Hvorfor ikke kontakte lege FØR helgen??[emoji6]
Flott at det er i orden.Allerede nå fått vedtak fra NAV at AAP er forlenga fra november med ett år [emoji16] Så godt når det er klart før vi er kommet til måneden det gjelder [emoji4][emoji4]