Oktoberskravla

God morgen alle[emoji16]
Jobb her..
Jeg og mannen har fikset barnevakt neste helg, vi setter kursen mot Gøteborg[emoji16][emoji7]

Hun er snart 10 mnd.. det nyttet å legge henne i sengen vår og amme og så fikk hun sovne oppå meg. Og det er jo greit men hun må jo sove i sin egen seng.. Hun sover jo bedre og da, men skal sies hun er en klåfingra nærhetsbaby!:Heartred Jeg klikker snart V legginen og begynner å grue meg kl.17 hver kveld for da nærmer det seg legging. Hun ER trøtt men får det liksom ikke til.
Med begge mine 2 eldste måtte jeg ut å trille i en 1-3 timer hver kveld når de var i den alderen for at de i det hele tatt skulle sovne, men det ga seg etterhvert..

Klarte du det??[emoji16]

Ja :D
I dag har lillemor fri fra skolen, så det blir ingen tur til og fra skolen på meg. Tror jeg skal være fornøyd med 10 000 i dag, som er dagsmålet hver dag uansett.

Det er helt greit å være mamma når ungene sitter på gulvet og leker sammen. Så reiser den yngste seg og tasser bort til storesøster og legger armene rundt henne og gir henne en god klem <3 Og storesøster passer så godt på lillesøsteren sin. De har et sterkt bånd mellom seg <3

Back
Topp