Jeg er så lei. Leggingen tar opptil 2-3timer hver kveld.....
Det er slitsomt[emoji13] håper det snur snart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så lei. Leggingen tar opptil 2-3timer hver kveld.....
Det har gått så bra å ikke spise godis i dag, men nå sliter jeg! Men jeg kjenner at jeg har en hodepine på gang, så jeg tror jeg legger meg.
God morgen
Med begge mine 2 eldste måtte jeg ut å trille i en 1-3 timer hver kveld når de var i den alderen for at de i det hele tatt skulle sovne, men det ga seg etterhvert..Hun er snart 10 mnd.. det nyttet å legge henne i sengen vår og amme og så fikk hun sovne oppå meg. Og det er jo greit men hun må jo sove i sin egen seng.. Hun sover jo bedre og da, men skal sies hun er en klåfingra nærhetsbaby!Jeg klikker snart V legginen og begynner å grue meg kl.17 hver kveld for da nærmer det seg legging. Hun ER trøtt men får det liksom ikke til.
Klarte du det??[emoji16]
Er blitt dårligere igjen, så holder meg hjemme i dag.
Dersom jeg ikke er bedre over helgen så kontakter jeg lege
Flink du er![emoji16][emoji122]
God morgen alle[emoji16]
Jobb her..
Jeg og mannen har fikset barnevakt neste helg, vi setter kursen mot Gøteborg[emoji16][emoji7]
Skulle ønske det kom naturlig da, istedenfor at det er en kamp hver dag.
God morgenGod morgen
Hva skal dere der?God morgen alle[emoji16]
Jobb her..
Jeg og mannen har fikset barnevakt neste helg, vi setter kursen mot Gøteborg[emoji16][emoji7]
Synes kanskje "over helgen" er litt lenge når det bare er onsdag i dag.Er blitt dårligere igjen, så holder meg hjemme i dag.
Dersom jeg ikke er bedre over helgen så kontakter jeg lege
Haha[emoji23] vanskelig ønske å innfri![emoji28]
Hehe ja, men veldig gøy han er så interessertdet kan være litt krevende å oppfylle ja...
God morhenGod morgen
Åh så kjektGod morgen alle[emoji16]
Jobb her..
Kose dereGod morgen
Tusenfryd venter![]()