Oktoberskravla

Allerede nå fått vedtak fra NAV at AAP er forlenga fra november med ett år [emoji16] Så godt når det er klart før vi er kommet til måneden det gjelder [emoji4][emoji4]

Bra! Hurra for gode saksbehandlere :D

Jeg kjøpte med 2 BH'er for ikke lenge siden, men hvor er de nå? Borte i flyttelasset! De ligger her sikkert en eller annen plass. Nå bruker jeg de gamle som skulle ha vært kastet for lenge siden, og jeg kjenner virkelig hvorfor man skal investere i en god BH!

Helt enig! Merker stor forskjell i Cubus-bh og change-bh! [emoji28]

Vi har ei som trenger mye hjelp for å sovne, og som våkner hyppig hele natta, i tillegg til at hun er kjempesensistiv på ørsmå endringer rundt søvn. Fem min slingringsmonn på legging kan avgjøre om det går bra, eller om hun bikker over og skriker i to timer, så hun er vrien å få justert.. vi begynte etter sommerferien og har klart å endre leggetid fra kl 18-18.30 på to mnd... går smått kan du si!

Høres utmattende ut[emoji38]
Håper hun snart godtar små endringer!

God kveld alle sammen

Flott at det er i orden.

Aap er vel tidsbegrenset. Ikke for å være nysgjerrig eller sånn men er det en tenke og plan for veien videre? Det er jo slitsomt å ikke vite
Den varer i ett år om gangen og kan forlenges 1 år hver gang. Usikker på hvor lenge da. Skal over på 3.år nå i november på AAP. Men det blir forhåpentligvis siste år nå da.

Planen har jo vært å prøve få meg i arbeid igjen, samt utprøving av nye behandlinger og medisin og slikt pga kroniske sykdommer. Dessverre virker ingenting. Også prøvd utprøving av arbeid som ett ledd for å få meg ut. Men da ble jeg sengeliggende helst.

Så nå er den nye planen uføre da. NAV ser ikke noe håp, og jeg ser heller ikke noe håp lengre etter så å si alt er prøvd. Jeg trenger energien til mine barn og meg selv. Så nå er den prosessen i gang da.

Må helst true svigermor gitt. Hu fyller 60 år i morgen. Skal ha 60 årsfest på lørdag. Og spør man hva hu ønsker seg får man "ingenting, jeg har alt". [emoji849]

Jeg vet hu samler på ett service. Men hva hu mangler vet jeg ikke. Så skreiv bare at hu fikk fortelle hva hu ønska eller mangla, ellers ble jeg sur gitt. Nå måtte hu blidgjøre meg. Så endelig fikk jeg ei lita ønskeliste [emoji16][emoji38] Vil da ikke gå inni alle skapene hennes [emoji23]

Jeg har så lite lyst til å gå ut i kveld! Når jeg er ferdig med lillejenta så skal jeg rydde litt om det trengs. Må ta en klesvask. Lete etter en bh kanskje ^^
Må ta en tur på butikken, og så trene.

Jeg kjøpte med 2 BH'er for ikke lenge siden, men hvor er de nå? Borte i flyttelasset! De ligger her sikkert en eller annen plass. Nå bruker jeg de gamle som skulle ha vært kastet for lenge siden, og jeg kjenner virkelig hvorfor man skal investere i en god BH!

Blæ[emoji13] håper de dukker opp!

Back
Topp