God bedringEr blitt dårligere igjen, så holder meg hjemme i dag.
Dersom jeg ikke er bedre over helgen så kontakter jeg lege
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringEr blitt dårligere igjen, så holder meg hjemme i dag.
Dersom jeg ikke er bedre over helgen så kontakter jeg lege
Så herligeDet er helt greit å være mamma når ungene sitter på gulvet og leker sammen. Så reiser den yngste seg og tasser bort til storesøster og legger armene rundt henne og gir henne en god klem <3 Og storesøster passer så godt på lillesøsteren sin. De har et sterkt bånd mellom seg <3
Det skal viKose dere![]()
Jeg har allerede fri torsdag og fredag.Synes kanskje "over helgen" er litt lenge når det bare er onsdag i dag.
Så bra. Her er 2år mellomJa <3
5 år imellom dem, men det går kjempefint <3
Vi har ei som trenger mye hjelp for å sovne, og som våkner hyppig hele natta, i tillegg til at hun er kjempesensistiv på ørsmå endringer rundt søvn. Fem min slingringsmonn på legging kan avgjøre om det går bra, eller om hun bikker over og skriker i to timer, så hun er vrien å få justert.. vi begynte etter sommerferien og har klart å endre leggetid fra kl 18-18.30 på to mnd... går smått kan du si!Klokkestilling har aldri vært noe problem her heldigvis[emoji4]
03:55 er altfor tidlig![emoji13]
Nei det er slitsomt! Tærer på alle, men man må jo bare stå i det.Ikke bra![]()
Nei det er slitsomt! Tærer på alle, men man må jo bare stå i det.
Med fri to dager og du klarer å ta det med ro er er det mer forsvarlig ja. Jeg tenkte at du hade tenkt deg på jobb igjen og derfor heller burde sykemelde ut uka i alle fall.Jeg har allerede fri torsdag og fredag.
Har funnet ut at slike ting kan ta en uke å bli bra av, over helgen er en uke.
Det som gjorde at jeg ble dårligere igjen er mye skjermtid på jobb, og litt stress, det har jeg ikke de nærmeste dagene
Vi prøver. Sover på hvert vårt rom sånn at pappaen får sovet godt i uka når han jobber, og i helgene får jeg enten ei natt på gjesterommet så jeg kan hente meg inn, eller han står opp med henne på morgenen og så får jeg ligge noen timer til.Får dere sove ut innimellom?
Oj oj... Så fælt. Fikk du lagt de over i senga uten at de våknet da?Med begge mine 2 eldste måtte jeg ut å trille i en 1-3 timer hver kveld når de var i den alderen for at de i det hele tatt skulle sovne, men det ga seg etterhvert..
Nei, i så fall hadde jeg dratt til legen dersom jeg ikke var bedre til i morgenMed fri to dager og du klarer å ta det med ro er er det mer forsvarlig ja. Jeg tenkte at du hade tenkt deg på jobb igjen og derfor heller burde sykemelde ut uka i alle fall.
Målsetning for oktober: få til å prioritet en jevnlig blogging. Jeg ønsker rett og slett å få der til for min egen del men jeg sliter med "flowen", jeg har ikke helt funnet retningen det skal gå. Om noen leser er underordnet men for min egen del liker jeg å skrive det men det må avgrenses i forholdt til utlevering av ungene så ideelt sett skulle jeg funnet en annen retning

Får kortison til eksem, så det må jeg huske å hente i dag. Trøtt som fy. Fikk slumre lenge i dag. Lillemor kom inn til oss rett før kl 8, og da fikk hun låne mobilen min slik at hun og lillejenta kunne se på morsomme marsvin på YouTube. Det er en film vi har sett flere ganger før, av marsvin som går igjennom labyrinter. Veldig koselig![]()
Husker du å dra på apoteket?
Det er litt viktig ja.Ja, så nå må jeg bare huske å faktisk smøre meg ^^