Allerede nå fått vedtak fra NAV at AAP er forlenga fra november med ett år [emoji16] Så godt når det er klart før vi er kommet til måneden det gjelder [emoji4][emoji4]
Bra! Hurra for gode saksbehandlere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Allerede nå fått vedtak fra NAV at AAP er forlenga fra november med ett år [emoji16] Så godt når det er klart før vi er kommet til måneden det gjelder [emoji4][emoji4]
Jeg kjøpte med 2 BH'er for ikke lenge siden, men hvor er de nå? Borte i flyttelasset! De ligger her sikkert en eller annen plass. Nå bruker jeg de gamle som skulle ha vært kastet for lenge siden, og jeg kjenner virkelig hvorfor man skal investere i en god BH!
SåbraAllerede nå fått vedtak fra NAV at AAP er forlenga fra november med ett år [emoji16] Så godt når det er klart før vi er kommet til måneden det gjelder [emoji4][emoji4]
GratulererI dag kom første tann! [emoji16]
Hva skal dere der?
Åh så kjektGøteborg er gøy
Vi har ei som trenger mye hjelp for å sovne, og som våkner hyppig hele natta, i tillegg til at hun er kjempesensistiv på ørsmå endringer rundt søvn. Fem min slingringsmonn på legging kan avgjøre om det går bra, eller om hun bikker over og skriker i to timer, så hun er vrien å få justert.. vi begynte etter sommerferien og har klart å endre leggetid fra kl 18-18.30 på to mnd... går smått kan du si!
Blir jammen meg fort mørkt om kvelden![]()
Gleder meg til i morgen!
Den varer i ett år om gangen og kan forlenges 1 år hver gang. Usikker på hvor lenge da. Skal over på 3.år nå i november på AAP. Men det blir forhåpentligvis siste år nå da.Flott at det er i orden.
Aap er vel tidsbegrenset. Ikke for å være nysgjerrig eller sånn men er det en tenke og plan for veien videre? Det er jo slitsomt å ikke vite
Kjempe. Jeg liker hu nye her [emoji169]Bra! Hurra for gode saksbehandlere![]()
Landet på 12 000. Sier meg fornøyd med det. Men i dag går jeg for 15 000 igjen. Jeg er visst veldig opphengt i skritt denne uken ^^
Du, ta med meg istedenfor mannen da, det der høres himmelsk ut![]()
Jeg kjøpte med 2 BH'er for ikke lenge siden, men hvor er de nå? Borte i flyttelasset! De ligger her sikkert en eller annen plass. Nå bruker jeg de gamle som skulle ha vært kastet for lenge siden, og jeg kjenner virkelig hvorfor man skal investere i en god BH!
God morgen