Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ordne klær til begravelsen på fredag. Du da ?God morgen
Planer for dagen?
<3Ordne klær til begravelsen på fredag. Du da ?
Gjør det.godt å høre, men ta litt hensyn likvel.
Hva er favoritt buksen, og hvilken størrelse skal han ha?Leter etter bukser til kengubarnet , så vanskelig altså når avorittbuksene slutter på 152
Gjør det.
Tar en ganske kort dag på jobb.
Kom kl 0915, og drar etter møtet kl 1430.
Jeg syns ikke han er noe skummel jegDen er tidvis morsom ja, det er derfor jeg falt for den når mannen så på mens han vasket opp, og jeg endte med å se sammen med ham, han er egentlig kommet godt uti sesong 2 da, men sa han kunne vente på meg om jeg ville se hele. Den episoden vi så var irriterende nok altså den første (?) som IKKE var sånn at når den var over så var det greit, så faktisk var det ikke noe greit å legge seg etter å ha sett bare en, og ikke hvordan det gikk, men nå har jeg begynt på starten og sett de fire første i sesong 1 så nå skal jeg forsøke å ta ham igjen da så han ikke trenger vente så lenge så kan vi se det sammen
Småskummel type, men morsom likevel.
Det virker dog noe negativt på min plan om gode rutiner på husarbeide å prøve å ta igjen 26 episoder av en serie sånn relativt fort, jeg har ikke for vane å "binge" en serie, jeg er vant til å se sånn en i uken jeg. Og har knapt sett tv på en del år. Jaja, det går enten utover husarbeidet eller nattesøvnen eller begge deler, så det blir et kompromiss, gjøre en del av rutinene mine først og så sette på, men lillemor våkna så jeg la meg men nesten uten lyd kunne jeg se på mobilen mens hun sov så da ble det altså to episoder i går kvedl og jeg er trøtt i dag...
HummelHva er favoritt buksen, og hvilken størrelse skal han ha?
Jeg syns ikke han er noe skummel jeg
HeldogvisI dag bestemte frøkna seg for å starte dagen kl 03.55. Denne mammaen er sliten og gruer seg til klokkestilling! Flere?
Er dere ofte i Spania?[emoji1]
Hehe, bra dere slapp snø[emoji28]

Det var tidligI dag bestemte frøkna seg for å starte dagen kl 03.55. Denne mammaen er sliten og gruer seg til klokkestilling! Flere?
ÅneiI dag bestemte frøkna seg for å starte dagen kl 03.55. Denne mammaen er sliten og gruer seg til klokkestilling! Flere?
Første oktober. Shit som Septmeber føk avgårde
Endte på 25 000 steg og 800 kalorier forbrent mer enn mitt dagsmål
Veldig kjekt, siden jeg spiste en pose med smågodt......![]()