? Oktoberjentenes skravletråd ?



Elvira25 skrev:
Idag blir det kyllinglår, ris og salat til middag


Nam nam! 
 
Gått tur, bretta en haug med klæt og skifta på gjestesenga.
Nå skal sofaen nytes med god samvittighet! 
 
halooooo jenter. jeg er i livelelom jeg ikje har vert her på et par dager

jeg er so utrolig syk, ikje for å syte men har konstant kvalme, kaster opp mårra, mitt pådag,ettermiddag å natt, , eneste jeg klarer er å ligge i fosterstilling i senga. .
har blitt  sykmldt, men føler meg som en dårli person når jeg sykmld meg. .

men må vel lel om jeg er 6-1 . . .

håper det bedrer seg. . . .
 


lulan skrev:
halooooo jenter. jeg er i livelelom jeg ikje har vert her på et par dager

jeg er so utrolig syk, ikje for å syte men har konstant kvalme, kaster opp mårra, mitt pådag,ettermiddag å natt, , eneste jeg klarer er å ligge i fosterstilling i senga. .
har blitt  sykmldt, men føler meg som en dårli person når jeg sykmld meg. .

men må vel lel om jeg er 6-1 . . .

håper det bedrer seg. . . .


Huff, så kjedelig!  Men duu! Må ikke tenke at du er en dårlig person selv om du sykemelder deg. Neon får det bare verre enn andre. *SenderBliFriskTanker*
 
takk for det:) håper virkelig jeg slipper unna me så lang tid syk. . er ikke noe særlig i dethele tatt. ,
 


lulan skrev:
takk for det:) håper virkelig jeg slipper unna me så lang tid syk. . er ikke noe særlig i dethele tatt. ,


Kan vi ikke si at du har tatt støyten for flere av oss her inne nå, så får noen andre trå til etterhvert? Syns det bør fordeles altså 
 
Nattinatt herfra 
 
Har en del jeg må gjøre, men hvordan får jeg gjort det når vesla er syk nesten konstant? 

Hun ble frisk fra noro viruset, men en dag i barnehagen er nok til å smitte henne med noe nytt, så hun nok engang må være hjemme.

Jeg hater virkelig foreldre som sender syke barn i barnehagen med vitende vilje. De burde aldri hatt barn emoticonFy fanken så mye de ødelegger for alle andre 
 

god mårrgen alle sammen

skulle bare titte innom førr jeg kommer meg av gårde til jobben. 

ha en flott dag alle sammen 

 
Ha en fin dag :)

jeg ligger fortsatt på sofaen i sovetøy og morgenkåpe.. fått i meg en toast, kommer kanskje litt energi snart så jeg kan hive meg i dusjen før jeg drar til akupunktur.

 
Vært konstant kvalm i hele dag. Omgangssyken i barnehagen er ikke gøy emoticon
 
Festlig :/

Ååh jeg som egentlig ikke har lyst på mat om dagen har kjempe lyst på biff da eller..
helst NÅ!!!
 


**tvilling85** skrev:
Festlig :/

Ååh jeg som egentlig ikke har lyst på mat om dagen har kjempe lyst på biff da eller..
helst NÅ!!!

Hihi... Snakker vi MÅ HA?
Da syns jeg noen skal snappe med fingrene og ordne deg den biffen emoticon
 


Kakken skrev:


**tvilling85** skrev:
Festlig :/

Ååh jeg som egentlig ikke har lyst på mat om dagen har kjempe lyst på biff da eller..
helst NÅ!!!

Hihi... Snakker vi MÅ HA?
Da syns jeg noen skal snappe med fingrene og ordne deg den biffen emoticon


MÅ ha ja :)

Er alene hjemme, men jeg FANT biff i frysern, fått tint den og stekt den og NYTT den - Fytti katta så godt!!!!!
Har bedt gubben stikke innom butikken på vei hjem og kjøpe en til..han ringt opp igjen nå og måtte le..lurte på om graviditets greiene hadde begynt og bare glad jeg ikke måtte ha skokrem hehe


 


**tvilling85** skrev:


Kakken skrev:


**tvilling85** skrev:
Festlig :/

Ååh jeg som egentlig ikke har lyst på mat om dagen har kjempe lyst på biff da eller..
helst NÅ!!!

Hihi... Snakker vi MÅ HA?
Da syns jeg noen skal snappe med fingrene og ordne deg den biffen emoticon


MÅ ha ja :)

Er alene hjemme, men jeg FANT biff i frysern, fått tint den og stekt den og NYTT den - Fytti katta så godt!!!!!
Har bedt gubben stikke innom butikken på vei hjem og kjøpe en til..han ringt opp igjen nå og måtte le..lurte på om graviditets greiene hadde begynt og bare glad jeg ikke måtte ha skokrem hehe



Haha... Fantastisk! Enda godt det smakte like godt som du drømte om emoticon
Lurer på om jeg får noen, tviler i så fall på at det blir av den sunne sorten 
 
hehe er ikke sikkert dette er noe langvarig..kom etter reklame for det programmet med hellstrøm i dag, han rørte i en gryte med kjøtt og noe greier - så syykt godt ut når man ligger her i dagesvis i en konstant sultfølelse så jeg måtte bare ha biff akkurat nuh :p


 


**tvilling85** skrev:
hehe er ikke sikkert dette er noe langvarig..kom etter reklame for det programmet med hellstrøm i dag, han rørte i en gryte med kjøtt og noe greier - så syykt godt ut når man ligger her i dagesvis i en konstant sultfølelse så jeg måtte bare ha biff akkurat nuh :p



Hehe...
Eneste kjipe er at biffen må være gjennomstekt. Så her ble det rød biff den uka før jeg testa. Måtte jo sikre meg! 
 
Jepp, men selvom den var gjennomstekt var den mør så jeg gleeeeder meg til gubben kommer hjem og jeg kan steke meg en til :D
 


**tvilling85** skrev:
Jepp, men selvom den var gjennomstekt var den mør så jeg gleeeeder meg til gubben kommer hjem og jeg kan steke meg en til :D


Jada, den trenger heldigvis ikke være tørr før det 
Lyst på noe jeg og, men hva?? Angrer litt på den eggedosisen. Hehe...
 
Husker når jeg gikk på grunnskolen og var alene hjemme og var godtesjuk så piska søstra mi og jeg eggedosis med sjokoladepulver i..fantastisk godt.. den gang.. har ikke prøvd siden hehe
 
Back
Topp