Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
halooooo jenter. jeg er i livelelom jeg ikje har vert her på et par dagerlulan skrev:
jeg er so utrolig syk, ikje for å syte men har konstant kvalme, kaster opp mårra, mitt pådag,ettermiddag å natt, , eneste jeg klarer er å ligge i fosterstilling i senga. .
har blitt sykmldt, men føler meg som en dårli person når jeg sykmld meg. .
men må vel lel om jeg er 6-1 . . .
håper det bedrer seg. . . .
Kakken skrev:
Festlig :/**tvilling85** skrev:
Ååh jeg som egentlig ikke har lyst på mat om dagen har kjempe lyst på biff da eller..
helst NÅ!!!
Hihi... Snakker vi MÅ HA?
Da syns jeg noen skal snappe med fingrene og ordne deg den biffen
**tvilling85** skrev:
Kakken skrev:
Festlig :/**tvilling85** skrev:
Ååh jeg som egentlig ikke har lyst på mat om dagen har kjempe lyst på biff da eller..
helst NÅ!!!
Hihi... Snakker vi MÅ HA?
Da syns jeg noen skal snappe med fingrene og ordne deg den biffen
MÅ ha ja :)
Er alene hjemme, men jeg FANT biff i frysern, fått tint den og stekt den og NYTT den - Fytti katta så godt!!!!!
Har bedt gubben stikke innom butikken på vei hjem og kjøpe en til..han ringt opp igjen nå og måtte le..lurte på om graviditets greiene hadde begynt og bare glad jeg ikke måtte ha skokrem hehe
hehe er ikke sikkert dette er noe langvarig..kom etter reklame for det programmet med hellstrøm i dag, han rørte i en gryte med kjøtt og noe greier - så syykt godt ut når man ligger her i dagesvis i en konstant sultfølelse så jeg måtte bare ha biff akkurat nuh :p**tvilling85** skrev: