? Oktoberjentenes skravletråd ?

**tvilling85** skrev:

Line84 skrev:
Vi ligger på sofaen etter å ha spist peppes pizza, når fotballkampen er over skal vi se 2 filmer vi har leid:o) Deilig søndag:o)

Elsker film kvelder :))

Samme her:o) Alt for sjeldent vi har det, men virkelig stor koser meg når vi gjør det:o) Jeg syntes mye av sjarmen er å reise ut å leie film da, ikke leie på tv-boksen:o) Hehe

Line84 skrev:
Vi ligger på sofaen etter å ha spist peppes pizza, når fotballkampen er over skal vi se 2 filmer vi har leid:o) Deilig søndag:o)

Funnet film vi skal leie vi og, så blir en fin avslutning på helga 

Line84 skrev:

**tvilling85** skrev:

Line84 skrev:

Elsker film kvelder :))

Samme her:o) Alt for sjeldent vi har det, men virkelig stor koser meg når vi gjør det:o) Jeg syntes mye av sjarmen er å reise ut å leie film da, ikke leie på tv-boksen:o) Hehe

Hehe... Skylde på at det er dårlig med videobutikker her jeg da 

så fint me skravletråd, det trenger vi, jeg har vaska hs, og etter det vart jeg så kvalm at jeg har logget rett ut på sofaen, mne nå er jeg sulten og kvalm samtidig, det er so vondt. .

tror jeg skal bestille meg en pizza og film jeg å. . men jeg er heilt aleine:( hehe men i mårra kommer både lisje jenta hjem å mannen min:)

lulan skrev:
så fint me skravletråd, det trenger vi, jeg har vaska hs, og etter det vart jeg så kvalm at jeg har logget rett ut på sofaen, mne nå er jeg sulten og kvalm samtidig, det er so vondt. .

tror jeg skal bestille meg en pizza og film jeg å. . men jeg er heilt aleine:( hehe men i mårra kommer både lisje jenta hjem å mannen min:)

Har tenkt på deg. Ikke noe moro at du fortsatt er kvalm 
Sikkert lurt hvis du klarer å få i deg litt mat. Blir veldig koselig å få hjem mann og jenta di i morgen da! 

Minstemann har akkurat lagt seg, og største pia ville se reprise av tid for hjem før hun legger seg! :)
Etterpå skal jeg se ingen grenser på tv!

Ha en fin kveld folkens!

forglemmegei skrev:
Minstemann har akkurat lagt seg, og største pia ville se reprise av tid for hjem før hun legger seg! :)
Etterpå skal jeg se ingen grenser på tv!

Ha en fin kveld folkens!

Fortsatt fin søndag! 

nå så søt du er kakken:)
bra du tenker på meg, eneste posetive jeg ser i med kvalme er håp av å ta av meg noen kg før jeg legger på meg:)

men det er kjedlig me kvalme. .

Så koslig med skravletråd!

Sitter bare hjemme og venter på at ingen grenser skal begynne. Den serien er helt fantastisk, og gir meg en reality-check hver søndag.. Får mine små hverdagsproblem til å virke latterlige, og deilig er det!
Har lyst på noe.... Koke meg noen egg kanskje! Har dilla

Jeg har vært hos svigers og spist ribbe i dag. NAM! Nå trykte jeg akkurat i meg en pose med hjerter (potetgull) fra Sverige

i morgen skal jeg te naprapaten og ordne litt opp i skuldrene og nakken min. Frisøryrket er noe hærk!!!

lulan skrev:
nå så søt du er kakken:)
bra du tenker på meg, eneste posetive jeg ser i med kvalme er håp av å ta av meg noen kg før jeg legger på meg:)

men det er kjedlig me kvalme. .

Huff... Ja, det er mager trøst.
Kanskje du kan prøve sånn seaband (eller hva det heter) etterhvert?

Elvira25 skrev:
Så koslig med skravletråd!

Sitter bare hjemme og venter på at ingen grenser skal begynne. Den serien er helt fantastisk, og gir meg en reality-check hver søndag.. Får mine små hverdagsproblem til å virke latterlige, og deilig er det!
Har lyst på noe.... Koke meg noen egg kanskje! Har dilla

Ikke sett så mye av det, men skjønt at etter å ha sett på det så får man litt andre tanker om sine egne "problemer" i hverdagen

Søtnos* skrev:
Jeg har vært hos svigers og spist ribbe i dag. NAM! Nå trykte jeg akkurat i meg en pose med hjerter (potetgull) fra Sverige

Oh, de er gode! Kjøpte de ofte da jeg studerte i Halden

Ha en god søndagskveld alle! Her har vi akkurat spist deilig sushi. Nå er det "ingen grenser" på tv. Deilig å slappe av etter en aktiv dag. Jeg og lillemor har vært ute og bl.a måkt snø, mens mannen har snekret i kjelleren. Ønsker dere en fin uke :)

Emilie3 skrev:
JA!!! hehe.. fikk til og lage meg en tickers.. og helt alina gitt 

Nææh, så søt! Hihi... 
Latt meg høstinspirere jeg da

VenterpåFrøkna skrev:
Ha en god søndagskveld alle! Her har vi akkurat spist deilig sushi. Nå er det "ingen grenser" på tv. Deilig å slappe av etter en aktiv dag. Jeg og lillemor har vært ute og bl.a måkt snø, mens mannen har snekret i kjelleren. Ønsker dere en fin uke :)

Ooh, snakka akkurat om det istad vi og at vi må ha sushi snart. *Elsk*

Kakken skrev:

Emilie3 skrev:
JA!!! hehe.. fikk til og lage meg en tickers.. og helt alina gitt 

Nææh, så søt! Hihi... 

Latt meg høstinspirere jeg da

takk skal du ha 

god mårran jenta 

så er det ei ny uke fram for oss. jeg skal snart hoppe i klærne og dra til ei venninne, så jobben. jeg har vært borte nu i fra jobb siden tirsdagen. (sykt barn) så merker at kroppen gleder seg og få alt til og fungere igjen. 

ville bare ønske alle sammen en riktig fin mandag! 

Back
Topp