? Oktoberjentenes skravletråd ?

planer for mandagen da? Lillegutt har just våkna fra hvilen.. Lurer litt på hva vi skal finne på I dag? Jeg har utrolig vondt i hode så tror vi skal ut å trekke litt luft etterhvert:)

Her sitter jeg under pleddet og ser på Fruene, mens mannen fikser laks til middag. Snille mannen! 

lulan skrev:
nå så søt du er kakken:)
bra du tenker på meg, eneste posetive jeg ser i med kvalme er håp av å ta av meg noen kg før jeg legger på meg:)

men det er kjedlig me kvalme. .

hehe samme tenker jeg - gått ned 2kg siden torsdag :p

Mannen jobber sent så snppisen min og jeg har trøkket i oss litt mat.. nå ligger jeg på sofaen etter å ha vært en tur hos legen, jobben, apoteket og akupunktur og barnehagen.
Snuppa sitter på gulvet med et spill..

Hjemmelaget kako med krem 

Kakken skrev:

YUM :))

**tvilling85** skrev:

Kakken skrev:

YUM :))

Og det var det emoticon

Ligger nå her jeg med et glass saft :p

**tvilling85** skrev:
Ligger nå her jeg med et glass saft :p

*KlemmePå*

Meen jeg tror akupunktur har funket litt altså..føler meg ikke like tygd og spytta ut igjen i dag, selvom jeg ikke er heelt på topp hehe

**tvilling85** skrev:
Meen jeg tror akupunktur har funket litt altså..føler meg ikke like tygd og spytta ut igjen i dag, selvom jeg ikke er heelt på topp hehe

Åh, så bra!  Hvordan syns du det var? Håper det hjelper fremover 

Kakken skrev:

**tvilling85** skrev:

Åh, så bra!  Hvordan syns du det var? Håper det hjelper fremover 

Helt greit, det er bare et lite stikk..fikk ingen rar reaksjon heller så da er det bare å kjøre på :))

Har dere hatt en fin dag i dag da? 

Vaffeltirsdag! 

Klokken er 20.13 og jeg orker ikke være våken mer! Er helt skutt *gjesp* Har ved uhell snudd døgnet i løpet av helga, i tillegg til at jeg er trøttere nå med lillingen ombord, så til sammen blir det til at jeg sovner rett etter datteren min! emoticon

Nattinatt damer! emoticon

Rugekasse skrev:
Klokken er 20.13 og jeg orker ikke være våken mer! Er helt skutt *gjesp* Har ved uhell snudd døgnet i løpet av helga, i tillegg til at jeg er trøttere nå med lillingen ombord, så til sammen blir det til at jeg sovner rett etter datteren min! emoticon

Nattinatt damer! emoticon

Så denne først nå. Men håper du er godt inne i drømmeland 

Forsvant fort i går ja haha en av de kjekke tingene med graviditet, å sove er ikke noe problem!! ^^ 

Rugekasse skrev:
Forsvant fort i går ja haha en av de kjekke tingene med graviditet, å sove er ikke noe problem!! ^^ 

Her er det som før, enn om ikke mer opplagt 

Hva står på middagsmenyen til dere i dag da? 
Her blir det Squashlasagne 

Back
Topp